• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
چهار شنبه 15 فروردین 1397
کد مطلب : 10731
+
-

خبرهای کوتاه

  سید باقر پیشنمازی، رئیس ستاد نمازجمعه تهران اعلام کرد: نظر به سپری‌شدن فصل سرما، نمازجمعه از این هفته 17فروردین در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

   سردار سرلشکر پاسدار محمدحسین باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد: نیروهای مسلح با تمام توان و بهره‌گیری از روحیه جهادی، اهتمام لازم را در جهت حمایت از تولیدات داخلی به عمل خواهند آورد.

  خالد بن احمد آل خلیفه، وزیر امور خارجه بحرین که به امارات متحده عربی سفر کرده است، در ادعایی بی‌اساس یک بانک ایرانی را متهم به حمایت مالی از تروریسم در چند کشور عربی کرد.

  آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان در مورد گفت‌وگوی ملی در جهت برطرف‌کردن مشکلات کشور و مردم، تأکید کرد: منظور از این گفت‌وگو این است که سران و مسئولین نظام در کنار هم بنشینند و اختلافاتشان را به نفع مردم برطرف کنند و من صد در صد موافق این گفت‌وگو هستم.

  محمد حسین مقیمی، استاندار تهران گفته است: در سال 96تقریبا همه گرده‌همایی‌ها و سخنرانی‌ها که احزاب درخواست کرده بودند انجام شد و امیدواریم که در سال‌جاری این روند ادامه پیدا کند. مقیمی همچنین درباره طرح تعیین محلی مناسب برای برگزاری اعتراضات قانونی اظهار کرد: دراین زمینه مکاتباتی انجام شده اما هنوز تأییدات لازم برای مکانی مناسب دراین زمینه اخذ نشده است.

  سمینار همکاری‌های بین‌المللی هسته‌ای ایران و چین در ادامه برگزاری نشست‌های بین‌المللی همکاری در زمینه انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای که در بروکسل، مسکو و اصفهان پیش از این برگزار شده، روز چهارشنبه 22فروردین سال‌جاری در پکن برگزار می‌شود. در این سمینار که به میزبانی دولت چین برپا می‌گردد، نمایندگانی از سوی کشورهای 1+5شرکت کرده و در مورد موضوعات مختلفی ازجمله چشم‌انداز همکاری‌های بین‌المللی هسته‌ای در چارچوب برجام و ضمیمه سوم آن به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید