• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
دو شنبه 20 مرداد 1399
کد مطلب : 107241
+
-

سارق خانه‌های تهران در شمال به زندان افتاد

سارق خانه‌های تهران در شمال به زندان افتاد


تحقیقات درباره سارقی که به خانه‌های شمال پایتخت دستبرد می‌زد نشان داد که او به اتهام سرقت در شمال کشور دستگیر شده است.
به‌گزارش همشهری، رسیدگی به این پرونده از چندی قبل به‌دنبال دستبرد به خانه‌ای در شمال تهران آغاز شد. شاکی مدعی بود سارق یا سارقان با دستبرد به خانه‌اش اموال با ارزشی شامل طلا، ارز، وجه نقد و... به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال سرقت کرده‌اند.
با ثبت این شکایت تحقیقات پلیسی آغاز شد و مأموران با بررسی دقیق پرونده و تصاویر به‌دست آمده از صحنه سرقت توانستند چهره سارق را شناسایی کنند. شواهد نشان می‌داد او که فرزاد - 30ساله - نام دارد واز مجرمان سابقه‌دار است. بررسی‌ها برای دستگیری وی ادامه داشت تا اینکه مشخص شد او در یکی از شهرهای شمالی کشور به اتهام سرقت دستگیر شده و در زندان به‌سر می‌برد. در این شرایط بود که با هماهنگی قضایی وی برای تحقیقات به تهران منتقل شد و در بازجویی‌ها به سرقت از خانه‌های شمال پایتخت اعتراف کرد. او گفت: با پرسه زنی در محدوده‌های شمالی شهر و بررسی خانه‌هایی که در طبقات اول قرار داشتند بین ساعت 8 تا 11 شب از طریق بالکن وارد می‌شدم و اموال با ارزش را سرقت و پول به‌دست آمده را صرف خوشگذرانی می‌کردم.
سرهنگ احمد نجفی، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران در این‌باره گفت: باتوجه به اعترافات متهم وی با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره هفدهم قرار گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید