• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
دو شنبه 20 مرداد 1399
کد مطلب : 107235
+
-

با مردم

   سود مشارکت مسکن مهر، از اصل وام بیشتر شد
درحالی‌که مسکن مهر به‌اصطلاح برای اقشار کم‌درآمد ساخته شده است، سود مشارکت آن از اصل وام بیشتر شده که در توان بسیاری از مالکان فعلی مسکن مهر نیست، لطفاً این موضوع را پیگیری کنید.
ترکمان از تهران

   قطع مکرر آب در مناطق مختلف کرج
قطعی مکرر آب در کرج به‌خصوص در نقاطی مانند کمالشهر غیرقابل تحمل شده است. در خیابان‌های بوستان و گلستان شهرک کمالیه در کمالشهر آب بدون هیچ اطلاع‌رسانی قبلی قطع و انبوه ساکنان شهرک دچار معضل می‌شوند. آیا وقتی در زمینی که قبلا تنها یک ساختمان بوده 20واحد ساخته‌اند نباید به فکر تامین آب ساکنان این مجتمع‌ها می‌افتادند. از سوی دیگر از ساکنان دیگر مناطق هم مدام درخصوص قطعی آب می‌شنویم و جا دارد مسئولان فکری برای این موضوع بکنند.
جعفری از کمالشهر کرج

   عملکرد ناقص کارگزاری‌ها و بانک‌ها در مورد سهام 
با توجه به اینکه حدود ۱۸میلیون نفر، روش آزادسازی مستقیم را برای مدیریت سهام عدالت خود انتخاب کرده‌اند اما عملکرد کند و ناقص کارگزاری‌ها و بانک‌ها موجب نارضایتی سهامداران شده است. این مشکلات به اندازه‌ای است که برخی از سهامداران از فروش سهام خود پشیمان می‌شوند و برخی دیگر به فکر تغییر کارگزار ناظر هستند، تعدادی هم به بازار سیاه خریدوفروش سهام روی آورده‌اند که بسیار ناایمن است. از طرفی هم متأسفانه سیستم یا راه‌حلی که برای تغییر کارگزار ناظر سهام عدالت که اعلام شده بود به‌زودی راه‌اندازی می‌شود، در تعدادی از کارگزاری‌ها، هنوز راه‌اندازی نشده است. از مسئولان بورس تقاضا داریم به این وضعیت رسیدگی کنند.
کهنسال از تهران 

   زیرساخت تحصیل  اینترنتی دانش‌آموزان بسیار ضعیف است
مسئولان در حالی سخن از سامانه شاد می‌گویند که خیلی از دانش‌آموزان نه خودشان ونه والدین‌شان ابزار اتصال به اینترنت را ندارند. برای این قشر فکری بکنند که در غیراین صورت ترک تحصیل و نیمه‌کاره رها ماندن حداقل تحصیلات بسیاری از دانش‌آموزان در پیش است.
میربهادری از بردسکن خراسان رضوی

   رفع مشکلات بیمه دی برای ایثارگران چه شد
چندین‌ماه است که ایثارگران و جانبازان از سوی بیمه دی در کلینیک و مناطقی که قبلا طرف قرارداد بوده‌اند پذیرش نمی‌شوند و تا این لحظه هم قرارداد جدیدی منعقد نشده است. مسئولان بنیاد هم مدام می‌گویند تفاهمنامه جدید در راه است و مشکل حل خواهد شد. اما با روندی که تاکنون طی شده ممکن است حل این مشکل به عمر برخی جانبازان و ایثارگران قد ندهد.
جاهدی از تهران 

   حق مسکن کارگران چه شد؟
با وجود اینکه نزدیک به 2‌ماه از تصویب حق مسکن کارگران و تأکید رهبری بر این موضوع می‌گذرد هنوز این افزایش ناچیز یا تصویب نشده یا اجرایی نشده است. توقع ما این است در این بحران و نابسامانی اقتصادی حداقل از سر و ته حقوق ما کمتر بزنند و این حق مسکن هرچند اندک را هم به حقوق بیفزایند.
سبزه‌پرور از نیشابور

  با عاملان ناآرامی بورس برخورد شود
از مسئولان تقاضا داریم عاملان اعمال تخریبگرانه در کانال‌های بورسی و فضای مجازی را شناسایی کنند. در این روز عده‌ای تخریبگر اقتصادی بدون هیچ سند و مدرکی درصدد ایجاد هرج و مرج در بازار سرمایه برآمدند و ازجمله خبری کذب راجع به خروج سایپا از صندوق etf سوم اعلام کردند که باعث ریزش نسبی بازار است. توقع ما سهامداران برخورد جدی و قانونی با این افراد است.
محمدرضایی از تهران 

   ساخت کنارگذر در مسیر شهر آوج و ‌بوئین‌زهرا ضروری است
مناطق روستایی شهرستان‌های آوج و بوئین زهرا در استان قزوین فاقد راه کنار گذر هستند و کامیون‌های سنگین حامل مواد معدنی در راه‌های منتهی به معادن این شهرها از مسیرهای روستایی آمد و شد می‌کنند که آسیب بسیاری به این جاده‌ها وارد می‌شود و تاوان آن اغلب بر دوش مردمی است که سهمی در این موضوع ندارند. از مسئولان تقاضا داریم فکری برای پیشگیری از تخریب این راه‌های روستایی بکنند.
غیاثی از بوئین‌زهرا 

   برای برنامه‌های اربعین از هم‌اکنون به فکر باشند
با توجه به روالی که همه ساله در اربعین برای پیاده‌روی و عزاداری‌های پرشور وجود داشته از مسئولان توقع می‌رود از هم‌اکنون به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که بتوان این برنامه‌ها را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کم‌خطرترین حالت ممکن به حد بضاعت اجرایی کرد.
موسوی نسب از تهران
 
   شرط معدل از آزمون‌های استخدامی حذف شود
از مسئولان تقاضا داریم شرط معدل را از شروط آزمون‌های استخدامی حذف کنند. اگر قرار است آزمون تعیین‌کننده باشد تفاوتی بین معدل ۱۲ و ۱۴ وجود ندارد و فقط جلوی بسیاری از جوانان را برای محک زدن توانایی‌های خود برای تصدی شغل می‌گیرد.
اکبرپور از مشهد

  حقوق بسیار ناچیز پرسنل اورژانس
در این شرایط سخت بهداشتی و کرونایی حقوق پرسنل اورژانس بسیار ناچیز است درحالی‌که مدام مقابل کارها و خطرات قرار دارند و این قشر چندین‌ماه پیوسته است که در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا هستند. با این حال حمایت چندانی از آنها نمی‌شود و حقوق آنها در پایین‌ترین حد ممکن است.
مظاهری از تهران 

این خبر را به اشتراک بگذارید