• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
یکشنبه 19 مرداد 1399
کد مطلب : 107148
+
-

بورس ویتامینه و بستنی

   گرچه شیوع دوباره کرونا و ضرورت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی، کسب و کار بسیاری از اغذیه فروشان و آبمیوه و بستنی فروشی‌ها را کساد کرده است اما اگر با رعایت اصول بهداشتی هنوز هم اهل خوردن ویتامینه و بستنی در گرمای تابستان هستید بهتر است سری به بورس ویتامینه و بستنی تهران واقع در میدان سپاه (عشرت‌آباد سابق) بزنید.
   میدان سپاه که قبلا به دلیل قرارگرفتن حوزه نظام وظیفه در آن معروف بود، ویژگی دیگری نیز به‌دلیل وجود آبمیوه و ویتامینه فروشی‌هایش دارد. گرچه در تهران پاتوق‌های دیگری برای آبمیوه و بستنی در برخی مناطق مانند خیابان ستارخان، وحدت اسلامی و... وجود دارد اما بورس آبمیوه میدان سپاه از شهرت زیادی برخوردار است.
   تعدد مغازه‌های واقع در این راسته بازارکه به پاتوقی برای علاقه‌مندان به انواع آبمیوه، بستنی، ویتامینه، معجون و سایر نوشیدنی‌های گرم و سرد تبدیل شده، شرایطی را فراهم کرده که در رقابت فروشندگان، محصولات غذایی عرضه شده در این راسته بازار از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار باشد.
   وجود مغازه‌های متعدد با ویترین‌های رنگارنگی که با انواع میوه و آبمیوه تزئین شده، این محله را به پاتوق تفریحی جوانان و خانواده‌هایی تبدیل کرده که اغلب از غروب آفتاب تا پاسی از شب برای خوردن انواع بستنی، آبمیوه، ویتامینه و معجون به این راسته بازار مراجعه می‌کنند.
  قرار گرفتن این راسته بازار در ابتدای ورودی محدوده اصلی طرح ترافیک ازجمله نقاط منفی بورس آبمیوه، معجون و ویتامینه میدان سپاه است اما می‌توانید از ورودی صیاد شیرازی به این راسته بازار وارد شده و کمی دورتر از میدان سپاه پارک کنید، همچنین می‌توانید با وسیله نقلیه عمومی مثل تاکسی به این راسته بازار رفت‌وآمد داشته باشید.

این خبر را به اشتراک بگذارید