• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 19 مرداد 1399
کد مطلب : 107144
+
-

خرید مبل راحتی و سلطنتی

  اگر قصد خرید انواع مبلمان راحتی و سلطنتی برای منزل یا محل کارتان را دارید، باید به برخی نکات توجه کنید که ممکن است فروشنده از این موضوعات با توجه به سلیقه و نیاز شما اطلاعی نداشته یا به هر دلیل هنگام خرید این اقلام آن را به شما نگوید.
   نخستین نکته در خرید مبلمان توجه به سبک دکوراسیون مدرن یا کلاسیک منزل یا محیط کار شماست.اگر وسایل دیگر منزل شما سنتی است مبل راحتی یا انواعی از مبلمان کلاسیک و در صورتی که این وسایل مدرن هستند، مبلمان مدرن را انتخاب کنید. قبل از خرید، فضای نشیمن و محلی که برای قرار دادن مبلمان در نظر گرفته‌اید را اندازه‌گیری کرده و مبل را براساس اندازه فضای نشیمن انتخاب کنید.
   توجه کنید که مبل را برای چه منظور و کاربردی خریداری می‌کنید چرا که با توجه به انتظاراتی که از خرید مبل مورد نظرتان دارید، نوع مبل فرق می‌کند. اگر برای پذیرایی از مهمانان استفاده شود و سبک دکوراسیون شما هم کلاسیک باشد، مبل سلطنتی می‌تواند گزینه مناسبی باشد.
  از آنجا که مبل قیمت بالایی دارد و ممکن است برای مدت طولانی تعویض نشود جنس بدنه و استحکام مبل اهمیت بالایی دارد. مبلمان با بدنه چوبی دارای مقاومت کافی بوده و برای سال‌های زیادی قابل استفاده است. وزن مبل رابطه مستقیمی با کیفیت آن دارد، خیلی
سبک بودن مبل نشانه آن است که از چوب بی‌کیفیتی در ساخت آن استفاده شده است.
  جنس پارچه باکیفیت باعث افزایش طول عمر مبل شده و مدت زمان بیشتری می‌توانید از آن استفاده کنید. هنگام انتخاب جنس پارچه مبل دقت کنید که اگر کودک دارید، بدانید که پارچه‌های چرمی مقاومت کمتری نسبت به پارچه‌های پورشه و مازراتی دارند، اگر حیوان خانگی دارید جنس چرم را انتخاب نکنید.
  رنگ چوب و پارچه مبل متناسب با دکوراسیون نیز مهم است اگر فضای پذیرایی شما بزرگ بوده و نور کافی دارد می‌توانید مبلمان را از انواع رنگ‌های تیره و روشن انتخاب کنید اما برای فضای نشیمن کوچک، انتخاب مبلمان رنگ‌های روشن و قابل شست‌وشو، فضا را دلبازتر می‌کند.همچنین رنگ مبل را با کفپوش و دیوارها ست کنید تا دکوراسیون هماهنگ و زیبایی ایجاد شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید