• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
یکشنبه 12 مرداد 1399
کد مطلب : 106525
+
-

صادقی: اتفاقی مثل دایی خوشحالی کردم

از روی بی‌تجربگی بازیکن باتجربه نگرفتم

محمد زارعی

سایپا با شکست‌دادن ماشین‌سازی به بقا در لیگ برتر نزدیک شده تا نخستین تجربه مربیگری ابراهیم صادقی برایش پایان خوشی داشته باشد. به همین بهانه گفت‌و‌گویی با سرمربی سایپا داشته‌ایم که خوشحالی پس از گلش در مصاف با ماشین‌سازی، شباهت‌های زیادی با خوشحالی‌های خاص علی دایی داشته است.

  با پیروزی مقابل ماشین‌سازی گام بلندی برای بقا برداشتید.
می‌دانستیم بازی سختی پیش‌رو داریم اما باید این 3‌امتیاز را می‌گرفتیم. بازی هم خیلی نزدیک بود و 2تیم پا به پای هم جنگیدند. البته ما از دقیقه اول دنبال برد بودیم اما ماشین‌سازی برای تساوی آمده بود. درهرحال خوشحالم که بردیم.
 بعد از گل هم یک‌شادی گل عجیب داشتی که خیلی‌ها آن را با خوشحالی‌های دایی مقایسه می‌کنند.
برای شادی گل هیچ برنامه‌ای نداشتم و همه‌‌چیز خیلی اتفاقی پیش آمد. روی تیمم و خودم فشار زیادی بود و شاید با شادی گل توانستم تمام این فشار‌ها را از روی خودم بردارم.
 از نخستین تجربه مربیگری‌ات در لیگ برتر بگو. مربیگری تا چه اندازه سخت است؟
سال خیلی سختی بود. با یک تیم کاملا جوان کار را شروع کردم و شاید همین کار من را سخت کرد. در همان ابتدای فصل خیلی از مربیان سابق خودم می‌گفتند ریسک بزرگی کردی اما من چون به تیمم اعتقاد داشتم، ماندم و کار کردم. البته موافقم که کم‌تجربگی هم کردم؛ چراکه باید 3 یا 4بازیکن باتجربه هم به تیمم اضافه می‌کردم تا در شرایط حساس کمک‌حالم باشند. این همان تجربه‌ای است که در سال اول مربیگری‌ام به آن  رسیدم.
  برای سایر بازی‌های این فصل چه برنامه‌ای دارید؟
هرچند با پیروزی مقابل ماشین گام بلندی برای ماندن برداشتیم، اما کارمان هنوز تمام نشده است. ما چند قدم دیگر پیش‌رو داریم و باید آنها را محکم برداریم تا جایگاه‌مان در لیگ تثبیت شود.
  در تیم‌تان هنوز کرونایی دارید؟
ما تا هفته قبل 2‌بازیکن و 2‌مربی کرونایی داشتیم که تا الان 2‌نفر با منفی‌شدن تست‌هایشان به جمع ما برگشته‌اند و 2‌نفر دیگر هنوز در قرنطینه هستند. ما با این تعداد کرونایی شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم و هنوز هم ممکن است در آینده با چنین شرایطی روبه‌رو شویم. با وجود این، امیدوارم برای بازیکنان و خانواده‌هایشان در هفته‌های پیش‌رو اتفاقی رخ ندهد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید