• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
پنج شنبه 9 مرداد 1399
کد مطلب : 106337
+
-

در جریان تصادف 14خودرو در بزرگراه امام علی، 3 نفر مصدوم شدند

ضایعات مرغ عامل تصادف زنجیره‌ای

ضایعات مرغ عامل تصادف زنجیره‌ای


ریختن ضایعات مرغ در بزرگراه سطح آنجا را آنقدر لغزنده کرد که 14خودرو به‌صورت زنجیره‌ای با یکدیگر تصادف کردند.
به گزارش همشهری، این حادثه ساعت یک بامداد دیروز در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی محدوده بزرگراه شهید کریمی اتفاق افتاد و در جریان آن 14خودرو که در حال عبور از این بزرگراه بودند با یکدیگر برخورد کردند. به‌دنبال این تصادف زنجیره‌ای تیمی از مأموران پلیس راهور راهی محل حادثه شدند. شواهد اولیه نشان می‌داد که لغزندگی سطح بزرگراه علت اصلی این حادثه است اما هنوز معلوم نبود که بزرگراه چطور لغزنده شده است. یکی از راننده‌ها می‌گفت که در حال رانندگی بوده که ناگهان کنترل ماشین از دستش خارج شده و وقتی پایش را روی ترمز گذاشته، ماشین لیز خورده و به‌خودروی دیگری برخورد کرده است. سرهنگ محمد رازقی، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور پایتخت در این‌باره گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌داد ریختن ضایعات مرغ و گوشت روی کف آسفالت بزرگراه دلیل لغزندگی آنجا بوده است. در ادامه معلوم شد که این ضایعات از یک دستگاه وانت حمل ضایعات روی آسفالت ریخته و راننده‌های خودروهای حادثه دیده نتوانستند کنترل وسیله نقلیه خود را در دست داشته باشند و با یکدیگر برخورد کردند.
وی ادامه داد: پس از این تصادف زنجیره‌ای تیم‌های نزدیک و کارشناسان منطقه 20پلیس راهور در محل حادثه حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن‌سازی‌ محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حادثه، خودروهایی را که با هم برخورد کرده بودند به کنار بزرگراه کشیدند تا ترافیک روان شود.
سرهنگ رازقی در ادامه گفت: حمل ضایعات مرغ و گوشت با وانت ممنوع است و به‌دلیل اینکه ضایعات مرغ و گوشت هم فاسد شدنی است و هم بوی نامطبوعی دارد باید از کامیون‌های یخچالدار برای حمل آنها استفاده شود و از طرفی ریختن این ضایعات در خیابان ممکن است موجب تکرار اینگونه حوادث شود.
در همین حال، جلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران نیز با اشاره به اینکه در این حادثه ۳ نفر مصدوم شدند، گفت: این افراد توسط امدادگران اورژانس برای درمان به بیمارستان انتقال یافتند.

این خبر را به اشتراک بگذارید