• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
پنج شنبه 9 مرداد 1399
کد مطلب : 106316
+
-

دوستی خاله خرسه سارق سابقه‌دار با مالکان خودروهای لوکس


  تازه‌ترین بررسی‌های پلیس در پرونده مردی که پس از دوست شدن با مالکان خودروهای لوکس ماشین آنها را سرقت می‌کرد نشان می‌دهد که او در مدت کوتاهی 10خودروی لوکس و شاسی‌بلند سرقت کرده است.
به گزارش همشهری، رسیدگی به این پرونده از یک‌ماه قبل به‌دنبال گزارش سرقت 3خودروی لوکس آغاز شد. در هر 3سرقت فردی با طرح رفاقت با مالباختگان توانسته بود اعتماد آنها را جلب و در موقعیتی مناسب نقشه سرقت خودرو را عملی کند.
یکی از شاکیان درباره نحوه سرقت خودرواش به مأموران گفت: با سارق در خیابان آشنا شدم. او چندین بار من را به رستوران‌های خوب دعوت کرد و بعد از چند مرتبه رفت‌وآمد به او اعتماد کردم. او در قرار چهارم و پنجمی که با من داشت سوار بر یک خودروی شاسی‌بلند بود و گفت یک نمایشگاه ماشین دارد و دوست دارد من راننده‌اش باشم. من هم قبول کردم. 
مالباخته ادامه داد: به پیشنهاد او چند روز قبل با خودروی شخصی‌ام در محل قرار حاضر شدم و او را سوار کردم تا با هم به نمایشگاهش در حوالی خیابان نامجو برویم. او که می‌گفت صاحب نمایشگاه است از من خواست پیاده شوم و به نمایشگاه بروم و با گرفتن سوئیچ خودروی پرادواش، آن را بیرون بیاورم. من هم پیاده شدم و به نمایشگاه رفتم و سراغ پرادو را گرفتم اما متصدی نمایشگاه از حرفهایم تعجب کرد و گفت چنین فردی را نمی‌شناسد. فورا از آنجا بیرون آمدم تا سراغ ماشینم بروم اما فهمیدم که متهم با خودروام فرار کرده است. بجز خودروی این مرد 2خودروی لوکس دیگر هم با این ترفند سرقت شده بود.
با وجود اینکه سارق تلاش کرده بود هیج ردی از خود به جا نگذارد اما کارآگاهان پلیس با انجام تحقیقات فنی توانستند متهم و مخفیگاهش را شناسایی و 3روز بعد او را دستگیر کنند. مأموران در بازرسی از مخفیگاه متهم تعدادی از لوازم خودروهای مسروقه را کشف کردند. سرهنگ محمد احمدی، رئیس‌کلانتری 106نامجو در این‌باره گفت: با انتقال متهم به کلانتری او تحت بازجویی قرار گرفت و اعتراف کرد تاکنون با این ترفند 10خودروی لوکس سرقت کرده است. او گفت که با شناسایی طعمه‌هایش که اغلب مالکان خودروهای لوکس بودند با آنها طرح دوستی می‌ریخت و در ادامه دست به سرقت خودروی‌شان می‌زد.
وی ادامه داد: بررسی سوابق متهم نشان می‌دهد که او ازجمله افراد سابقه‌داری است که پیش‌تر نیز به‌خاطر سرقت با همن شیوه دستگیر و زندانی شده بود. براساس این گزارش هم‌اکنون متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید