• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
سه شنبه 14 فروردین 1397
کد مطلب : 10511
+
-

ریزنویس

  افشین حبیب‌زاده (رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران) به مهر گفت: تخریب بخش شمالی ساختمان پلاسکو امکان‌پذیر نیست زیرا هم میراث فرهنگی اجازه چنین تخریبی را نداده است و هم کسبه این بخش توانستند مجوزهای لازم را برای ایمنی بخش شمال کسب کنند. موانع توقف ساختمان جدید پلاسکو باید توسط مالک رفع شود و هم‌اکنون هیچ‌گونه فعالیت ساختمانی دراین محل انجام نمی‌شود.
 حسن رباطی (معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران) به ایسنا گفت: موضوع ملک شهید شاه‌آبادی منطقه۷، رسیدگی به طرح پیشنهادی وزارت دفاع در مورد پادگان جی، رسیدگی به پروژه طوبی در منطقه۲۲، پروژه باران در منطقه۳، باغ آسمان در منطقه۴ و گل مریم در منطقه۷ با سازمان‌های نظامی مورد بررسی قرار گرفت.
  مرتضی الویری (رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران) به ایلنا گفت: هر کسی در این شهر زندگی می‌کند، باید هزینه زندگی در آن را بپردازد. می‌خواهیم شهر را به سمتی پیش ببریم که مردم هزینه خدماتی را که به آنها داده می‌شود پرداخت کنند. شهر را باید براساس درآمدهای پایدار اداره کنیم و دریافت عوارض هم یکی از منابع اصلی درآمد پایدار است.
  علی مفاخریان (شهردار منطقه9 تهران) به شهرنوشت گفت: فوداستریت‌ها یا همان خیابان غذا در محدوده برج آزادی دایر می‌شود. در آخرین روزهای سال96 مقدمات و طرح راه‌اندازی این خیابان نهایی شده تا قطب گردشگری این بخش از تهران رونق بیشتری یابد.
  محمد سالاری (عضو شورای شهر تهران) به ایلنا گفت: تصور می‌کنم حتی ساختمان سازمان مدیریت بحران هم امنیت کافی را ندارد و شنیده‌ام ساختمان سازمان مدیریت کشور نیز استیجاری است. اساسا ما در اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی بسیار مشکل داریم و امیدواریم با یادآوری حادثه پلاسکو بتوانیم مردم را متقاعد کنیم از سیستم‌های اعلام حریق استفاده کنند.
  محمد جواد شیرازی (رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران) به مهر گفت: بیشترین درخواست شهروندان در نیمه دوم امسال در سامانه۱۳۷، رفع سد معبر دستفروشان با ۶درصد درخواست، آلودگی صوتی ناشی از ساختمان‌سازی‌ با ۴.۲درصد، نظافت معابر شهری، ۳.۴۷درصد، نگهداشت فضای سبز با ۳.۳۷درصد و رفع خطر درختان شکسته با ۳.۲۵درصد بوده است.
  افشین حبیب‌زاده (نایب‌رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران) به ایسنا گفت: عمده مطالبات آتش‌نشانان درباره بازنشستگی پیش از موعد است. مجلس شورای اسلامی این مسئله را تصویب کرده اما به‌دلیل اینکه صندوق بازنشستگی شهرداری تهران مستقل از صندوق تامین اجتماعی است، اجرای این مصوبه مجلس نیاز به تصویب شورای شهر تهران نیز دارد.
  شهربانو امانی (رئیس کمیته ایمنی حمل‌ونقل شورای شهر تهران) به ایلنا گفت: سنگ‌ریزه‌های آسفالت پل کریمخان به محدوده تجاری و مسکونی اطراف پل پرتاب می‌شوند و آسفالت عرشه در بلندمدت به‌علت نبود چسبندگی مناسب میان آسفالت و عرشه کنده شده ‌است. اکنون لرزش و سر و صدای زیاد پل کریمخان موجب اعتراض ساکنان اطراف پل شده، علاوه بر اینکه مقاومت پل در برابر زلزله ناچیز است.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :