• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
سه شنبه 10 تیر 1399
کد مطلب : 103695
+
-

در حاشیه سیاست

  تماس تلفنی ظریف با همتای قطری
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه در یک تماس ویدئویی با وزیر خارجه قطر شرکت کرده است. تماس 2 کشور در حالی برقرار شده که برایان هوک، نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران در منطقه خلیج فارس به سر می‌برده است.

  خاطره جلیلی از سفرهای چاوز به تهران
سعید جلیلی، دبیر سابق شورای‌عالی امنیت ملی کشورمان در دومین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی - مشورتی «دولت سایه» در دفاع از سفرهای چاوز، رئیس‌جمهور سابق ونزوئلا به ایران گفت: یادم می‌آید هر زمان که آقای چاوز به ایران می‌آمد، برخی از رسانه‌ها عکس بزرگ می‌زدند و تیتر می‌کردند؛ باز چاوز به ایران آمد! در سرمقاله می‌نوشتند که چاوز از ایران چه می‌خواهد؟ این ترسیمی است که آنها از واقعیت داشتند. حالا واقع قضیه این بود که در آن زمان ده‌ها پروژه اقتصادی با ونزوئلا دنبال می‌شد که همه‌ پول حاصل از پروژه‌ها به ایران می‌آمد و یکی از آن پروژه‌ها، همین صدرا بود.

  اعتراف محسن رضایی به افزایش اختیارات
محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع مسئولان شبکه کانون‌های تفکر ایران‌(ایتان) گفت: از تغییراتی که با افزایش اختیاراتم، از دو، سه سال پیش در مجمع اعمال کرده‌ایم این است که پیوند دبیرخانه مجمع را با مراکز پژوهشی و اندیشکده‌ای مستقل بیشتر کرده‌ایم. به گزارش خبرآنلاین، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به برخی مسائل در وضع جاری گفت: می‌بینید که بعضی تصمیمات نادرست در دولت یا مجلس، پیامدهای خسارت‌باری را به کشور تحمیل کرده‌اند و جبران این خسارت‌ها چند سال به طول می‌انجامد.

این خبر را به اشتراک بگذارید