• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 28 اسفند 1396
کد مطلب : 10309
+
-

«یزد جهانی» میزبان بهار

همه دستگاه های اجرایی استان  دست به دست هم داده‌اند تا نوروز امسال با توجه به جهانی شدن یزد، نوروز زیبایی برای شهروندان یزد و مسافران نوروزی استان باشد. 
به گزارش همشهری، استان امسال درحالی به استقبال بهار می‌رود که پیش بینی می‌شود با توجه به جهانی شدن یزد بیش از 5/1میلیون نفر مسافر از جاذبه های  تاریخی وطبیعی آن بازدید کنند. شهرهای مراکز شهرستان ها نیز در کنار مرکز استان آمادگی کامل را برای استقبال از نوروز پیدا کرده‌اند و امیدوارند با میزبانی شایسته از بهار هم برای شهروندان وهم برای مسافران و هم گردشگران نوروز 97 به زیبایی هرچه تمام تر گرامی داشته شود. 

جاذبه های طبیعی و تاریخی استان دست به دست هم داده‌اند تا میزبانی شایسته ای از گردشگران نوروزی به عمل آید. استان یزد به دلیل قرار گرفتن در شاهراه مواصلاتی کشور هر سال میزبان مسافران از شمال به جنوب و از شرق به غرب کشور است و معمولا مسافران نوروزی در استان توقف می کنند اما همه تلاش مسئولان بر این است که میزان اقامت مسافران نوروزی در استان برای دیدن جاذبه‌های زیبای شهرهای استان افزایش یابد.

در این زمینه پایگاه‌های نوروزی در ورودی هر شهر برپا شده است و در کنار دستگاه‌های خدمات رسان، راهنمایان گردشگری مسافران نوروزی را به سمت جاذبه‌های زیبای استان راهنمایی کنند. همه امیدوارند استان یزد به یکی از استان‌های مقصد سفرهای نوروزی تبدیل شود و تعداد بیشتری از مسافران نوروزی در استان توقف کنند و رونق صنعت گردشگری استان را به ارمغان آورند.

این خبر را به اشتراک بگذارید