• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 20 خرداد 1399
کد مطلب : 102216
+
-

با مردم

با مردم










 کاسبان پارک خودرو در دربند همچنان فعالند
عده‌ای در میدان دربند به اسم حفاظت از خودرو، از مردم بین 5 تا 10هزارتومان پول پارک خودرو می‌گیرند. برخی از این افراد لباسی با آرم انتظام به تن دارند که می‌گویند زیرنظر نیروی انتظامی است. آیا این مورد غیرقانونی نیست؟ مگر قرار نبود با افرادی که تحت عنوان پارکبان یا هر عنوان دیگری فعالیت می‌کنند، برخورد شود؟
فاطمی از تهران 

  ورودی شهریار در تاریکی مطلق
ورودی شهرستان شهریار در تهران حدفاصل پل سپاه تا فاز4 اندیشه محدوده جاده کرج در تاریکی است و جز نور خودروهای عبوری، هیچ نوری در این مسیر نیست. حتی پایه‌های روشنایی در این مسیر نصب نشده که امیدی به تامین نور آن باشد. لطفا رسیدگی شود.
شهروند ساکن شهریار

  فکری اساسی برای هواپیماها و ایمنی آنها بکنند
علاوه بر آتش‌سوزی‌های گسترده که این روزها نگران‌کننده است، یکی از اتفاقات نگران‌کننده مربوط به هواپیماهاست که طی 2 یا 3هفته، 4 یا 5هواپیما فرود اضطراری داشتند و یک مورد هم مجروحیت چند مسافر را به‌دنبال داشت. مسئولیت دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط خیلی سنگین است و امیدواریم فکری اساسی بشود.
خداپناه از تهران 

  تکلیف دارندگان مدارک ناقص سهام عدالت چیست؟
شمار زیادی از مردمی که امروز سهام عدالت ندارند، به این امید بوده‌اند که از طریق اداره محل کارشان ثبت نام‌شان انجام شده است، ولی اکنون که زمان عرضه و فروش این سهام رسیده، تازه معلوم می‌شود که آنها کوتاهی کرده‌اند و فرمی برای ثبت نام سهام عدالت تکمیل نشده است. تکلیف امثال ما که مدارک ناقص سهام عدالت داریم چیست؟
شیخی از تبریز

  ساخت‌وساز در فضای سبز کوی ارمکان 
در منطقه٢ محدوده بزرگراه جلال آل‌احمد - تقاطع پل یادگار امام - روبه‌روی در غربی مرکز خرید پاسارگاد - کوی ارمکان - فضای سبز، محل ساخت‌وساز ملک مسکونی شده است. از شهرداری عاجزانه تقاضای بررسی و برخورد داریم.
جلیلوند از تهران 

  معلمان باسابقه برای افزایش حقوق، معترض معلمان ماده28 نشوند
مطلبی درخصوص افزایش حقوق و بی‌عدالتی در پرداخت‌ها چاپ کرده بودید که درخصوص آن باید بگویم چرا بسیاری از معلمان با سابقه به‌جای پیگیری حقوق‌شان به‌طور مستقل، معترض معلمان ماده۲۸ هستند؛ درحالی‌که اکثریت پذیرفته‌شدگان ماده۲۸ فارغ‌التحصیلان مقاطع ارشد و دکتری از دانشگاه‌های دولتی هستند و مسلما سختی‌های بسیاری برای تحصیل متحمل شده و در نهایت از طریق آزمون جامع جذب شده‌اند و این انصاف نیست که فقط به‌خاطر سابقه کمترشان دائم مورد اعتراض همکاران با سابقه‌تر قرار بگیرند. هرچند ما دست همکاران با سابقه را می‌بوسیم و همیشه معلمان قدیمی مورد احترام ما هستند و بسیاری از آنها معلمان خود ما بوده‌اند؛ ولی بهتر نیست به جای اعتراض نسبت به همکاران جدید، به‌طور مستقل مطالبه حقوق بفرمایند؟
معلمان مشمول ماده 28

  چرا کارگران ساختمانی نباید سختی کار داشته باشند
کارگران ساختمانی به‌رغم شغل سخت و پرمخاطره‌ای که دارند اغلب از کف قیمت بیمه‌ای برخوردارند و سختی کار نیز شامل حالشان نمی‌شود بر فرض اینکه از اول یک کارگر ساختمانی بیمه باشد، باید 30سال کار جانفرسا را تحمل کند تا بازنشسته شود و این اصلا عادلانه نیست.
یزدانی از تهران

  وانتی‌های دوره گرد آرامش مردم شمیران نو را گرفته‌اند
وانتی‌های میوه فروش و عده‌ای فروشنده مواد‌مخدر آرامش محله شمیران نو در میدان شهید پاکدامن را بر هم زده‌اند. وقتی هم به حضور آنها اعتراض می‌کنیم می‌گویند آن محدوده را اجاره کرده‌اند تا کاسبی کنند. فروشندگان مواد‌مخدر هم از این ظرفیت شلوغی استفاده کرده و باعث آلودگی جوانان زحمتکش و آبرومند محله شده‌اند. از ناحیه7 شهرداری منطقه4 تقاضا داریم دلسوزانه با این موضوع برخورد کنند. همچنین امیدواریم نیروی انتظامی اقدامی برای جمع‌آوری فروشندگان مواد‌مخدر کند.
از اهالی شمیران‌نو 

  وعده‌های سر خرمن شرکت مخابرات
شرکت مخابرات ایران برای تشویق مشترکین خود به پرداخت سریع‌تر صورتحساب قبض‌های پیامکی تلفن‌های همراه اول تا پنجم هر ماه، ظاهراً یکروز مکالمه رایگان یا امتیازاتی به‌نام باشگاه فیروزه‌ای و اینترنت درنظر گرفته است، ولی در مورد سوختن این امتیازات هیچ نوع اطلاع‌رسانی قبلی نکرده و نمی‌کند، در نتیجه همه امتیازات باشگاه کذایی در پایان هر دوره می‌سوزد، بدون اینکه مشترک بداند و از آنها استفاده‌ای کرده باشد ! این روش زیرکانه و سودجویانه مخابرات مانند سایر وعده‌هایشان، موجب ضرر و زیان به جهت عدم ‌استفاده از این به ‌اصطلاح امتیاز یا جایزه است و در واقع تنها می‌توان نام وعده سر خرمن بر این کار گذاشت.
بلاغی از خوانسار

  مسیر میدان انقلاب تا چهارراه نصرت، ساماندهی شود
مسیر میدان انقلاب تا چهار راه نصرت (به سمت شمال) نیازمند ساماندهی است. برخی کاسبان اجناس خود را بیش از یک متر به پیاده‌رو آورده‌اند. شرکت اتوبوسرانی نزدیک به 2متر به پیاده‌رو نفوذ کرده است. بساطی‌ها هم فضای قابل توجهی از پیاده رو را اشغال کرده‌اند. از اینها نامانوس‌تر و قبیح‌تر دیوار فضای پارکینگ دانشگاه تهران است که سال‌هاست نزدیک یک متر داخل پیاده‌رو احداث شده است. در این قسمت عرض پیاده‌رو بسیارکم و با وجود بساطی‌ها، عبور عابران به‌سختی انجام می‌شود. در ضمن پارک موتورها بر همه این مشکلات افزوده است.
امانی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید