• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 19 خرداد 1399
کد مطلب : 102100
+
-

با مردم

با مردم










نمایندگی‌های خودرو خدمات ارائه نمی‌دهند
نمایندگی ایساکو که خدمات پس‌از فروش ایران خودروست بیش از 3هفته است که به اغلب مراجعه‌کنندگان به سایت شرکت گزینه «تکمیل ظرفیت» را نشان می‌دهد. برای پر کردن گاز کولر خودرویم که تحت پوشش گارانتی است، به هرجا مراجعه می‌کنم مرا به اپلیکیشن نمایندگی ارجاع می‌دهند که پذیرش ندارد. در بخش نوبت‌دهی حضوری هم عنوان می‌کنند دستگاه گاز زدن نداریم و باید با گرفتن نوبت از سایت و نرم‌افزار اقدام کنید. یک مسئول بگوید که این موضوع را از کجا پیگیری کنیم و چطور مشکل خودرو را برطرف کنیم.
سرویان از تهران 

این میزان افزایش قیمت خودرو برای کدام خدمت نوین است؟
درحالی‌که مردم در تامین نان و نیازهای ضروری درمانده‌اند، این قیمت‌های کذایی خودرو چه می‌گویند؟ واقعا چند درصد افزایش قیمت و برای کدام خدمت نوین یا خودروی کیفی؟ مگر چقدر به حقوق‌ها اضافه شده که خودروسازها مجوز افزایش قیمت گرفته‌اند؟
پازوکی از تهران

وزارت بهداشت احکام پرسنل درمان را صادر نکرده است
وزارت بهداشت تا این لحظه احکام پرسنل بیمارستان‌ها وکادردرمانی را صادر نکرده است و پرداخت‌های منظم نیز ندارد. 3‌ماه وقت برای صدور احکام جدید کافی نیست آن هم برای کسانی که جانشان کف دستشان است و در خط مقدم درمان هستند؟
مرسلی از رشت

هیچ نظارتی روی قیمت لبنیات نیست
مسئولان بررسی کنند ببینند چه خبری شده است که کارخانه‌های تولید ماست این همه تبلیغات می‌کنند و مدام سخن از جایزه و سکه و ماشین است؟ اینها در حالی است که قیمت یک کیلو ماست بین 22 تا 28هزار تومان شده است. یعنی ماست هم نخوریم؟
صفرزاده از تهران

برخورد ناشایست با خانواده جانبازان در میانه
خواهر جانبازی هستم که به‌دلیل مراقبت از برادرم ازدواج نکردم و اکنون پس از شهادت برادرم نه از مزایای شهادت او برخوردارم و نه حقوقی به‌عنوان پرستار دارم. بارها از حیاط بنیاد جانبازان میانه من را با الفاظ رکیک بیرون کرده‌اند. این حق خواهری است که سال‌ها از برادر جانبازش نگهداری کرده و اکنون در روزگار پیری بدون همسر و خانواده مانده است؟
مهناز معتمدی از میانه

مجازات قتل‌های محارم، سنگین و بازدارنده باشد
ماجرای قتل رومینا از خاطر جامعه پاک نمی‌شود و این توقع وجود دارد که با مقصران به‌گونه‌ای برخورد شود که به اندازه کافی بازدارنده و عبرت‌آموز باشد و جلوی حوادثی از این دست گرفته شود.
برهانی از تهران

بازنشسته‌ها را فراموش نکنید
30سال حق بیمه پرداخت کردم و اکنون از درصد افزایش حقوق سالانه در ‌ماه سوم سال خبری نیست. مسئولان جدولی ارائه کنند که براساس آن بتوانیم با یک‌میلیون ‌و 600 هزار تومان برای یک‌ماه زندگی کنیم.
واقف تامارایی از تهران

پرداخت کمیسیون بنگاه توسط مستأجرها عادلانه نیست
هزینه‌ای که تحت عنوان کمیسیون از مستأجرها گرفته می‌شود به‌هیچ‌عنوان عادلانه نیست. اینکه مالکی که ملکش را یک میلیارد خریده 2میلیون بدهد و مستأجر هم 2میلیون با کدام عدالت سازگار است؟ آیا نباید این موضوع به نحو عادلانه‌ای بین مالک و موجر تقسیم شود؟
توکلی شهمیرزادی 

با 7سر عائله و مستأجری کمک معیشت به ما نرسید
51ساله و دارای 5فرزند هستم که در یک روستا مستأجرم. نه بیمه‌ای دارم و نه خانه‌ای به نامم هست. یک مغازه کوچک دارم که براساس درآمد کارتخوان آن مغازه که تامین‌کننده معاش خانواده است از کمک معیشت و یارانه محرومم.
اکبری از ناصرآباد کبودرآهنگ 

جلوی برق دزدی فروشندگان سیار را بگیرند
از اداره برق تقاضا می‌کنم بازرسانی بگذارد که شب‌ها بر موضوع استفاده غیرمجاز از انشعاب برق توسط فروشندگان سیار ساندویچ و کالا نظارت کنند. اغلب این افراد از تیرهای چراغ برق خیابان برق می‌گیرند و احیانا هزینه آن از جیب همه مردم می‌رود.
منانی از تهران 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید