• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 19 خرداد 1399
کد مطلب : 102094
+
-

مرگ اسرارآمیز جوانی پس از ملاقات با مرد آشنا


پسری 26ساله پس از ملاقات با مردی که با او اختلاف حساب داشت جانش را از دست داد. تیم جنایی، تحقیقات خود را برای برملا شدن راز مرگ او آغاز کردند.
به گزارش همشهری، ساعت 16:40شنبه مأمور کلانتری شهرک غرب گزارش مرگ مشکوک جوانی 26ساله را به قاضی مصطفی واحدی کشیک جنایی تهران اعلام کرد.اودستورداد تا تحقیقات درخصوص مرگ پسرجوان صورت گیرد. بررسی‌ها حکایت از این داشت که پسرجوان در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری بود اما علت اصلی مرگ وی مشخص نبود. تحقیقات نشان می‌داد که او در بازار کار می‌کرد و با مردی 60ساله دچار اختلاف مالی شده بود. به گفته یکی از دوستان قربانی، وی آخرین بار با مرد 60 ساله قرار ملاقات داشت تا درخصوص اختلافاتشان صحبت و مسائل مالی را حل کنند. اما بعد از این ملاقات، پسرجوان حالش بد  و به بیمارستان منتقل شد. همین کافی بود تا مأموران سراغ مرد آشنایی که قربانی آخرین بار با او  ملاقات داشت بروند. 
مرد 60ساله در تحقیقات چنین گفت:پسرجوان  آخرین بار به خانه‌ام آمد و درخصوص مسائل مالی صحبت کردیم. من هم یک لیوان آبمیوه به او دادم. وی آبمیوه را نوشید و حالش کاملا خوب بود. ما اختلافاتمان را حل و فصل کردیم و او از خانه‌ام بیرون رفت. دیگر نمی‌دانم چه شد که ناگهان در خیابان حالش بد شده و به کام مرگ رفته است.
در این شرایط قاضی جنایی دستور داده تا جسد قربانی برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شده تا مشخص شود آبمیوه‌ای که در خانه مرد آشنا نوشیده باعث مرگش شده یا نه. تحقیقات همچنان برای روشن شدن حقایق ماجرا ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید