• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 12 خرداد 1399
کد مطلب : 101812
+
-

فوتبال ایران


غیبت پاتوسی در بازی برابر استقلال؟ 
ممکن است هافبک اهل آفریقای جنوبی فولاد، بازی برابر تیم سابق خود را از دست بدهد. پاتوسی بعد از تعطیلی لیگ به آفریقای‌جنوبی سفر کرد اما ظاهرا تمام پروازهای این کشور بسته است و نمی‌تواند فعلا به اردوی تیم اضافه شود تا حضور او در بازی با استقلال در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. سعید آذری در مورد آخرین وضعیت پاتوسی گفت: «ما مرتب با آفریقای جنوبی در تماس هستیم. مشکل پاتوسی این است که پروازی انجام نمی‌شود و او با نخستین پرواز به ایران خواهد آمد.»

 دژاگه هنوز هم برنگشته است
اشکان دژاگه در نخستین روزهای شیوع کرونا در ایران به آلمان رفت تا در کنار خانواده‌اش باشد. او اکنون حدود 3‌ماه و نیم است که در آلمان به‌سر می‌برد و حتی چندی قبل در مصاحبه‌ای به‌شدت نسبت به شروع مسابقات لیگ فوتبال ایران هم گلایه‌هایی را مطرح کرد. دژاگه اما حالا که تمرینات تراکتور آغاز شده هنوز به ایران برنگشته است. جالب اینکه او برای بازگشت به تبریز و شروع تمریناتش با تراکتور اقدامی نیز انجام نداده است. درباره دژاگه البته شایعاتی به‌وجود آمده که او قصد بازگشت ندارد و از طرفی بخشی از مطالباتش نیز پرداخت نشده اما مسئولان باشگاه این موضوع را تکذیب کردند.

 ستاره گل‌گهر به تمرینات برگشت
پس از تست‌گیری باشگاه گل‌گهر سیرجان که قبل از شروع تمریناتش انجام گرفت، مشخص شد که تعدادی از اعضای این تیم مشکوک به کرونا هستند و به همین منظور تمرینات شاگردان مجید جلالی بدون حضور این تعداد از بازیکنان در روزهای گذشته برگزار شد. مهرداد عبدی، یکی از بازیکنان سیرجانی‌هاست که گفته می‌شد مشکوک به کرونا بوده، اما این بازیکن هم‌اکنون در سلامت کامل است و می‌تواند در کنار سایر بازیکنان تیمش مشغول تمرین شود.

 روشن: کرونا گرفته‌ام 
پیشکسوت استقلال می‌گوید کرونا گرفته و در قرنطینه است. حسن روشن در این‌باره گفت: «من خودم به بیماری کرونا مبتلا شدم و یک‌‌ماه ونیم است در شمال بستری هستم و در حالت قرنطینه به سر می‌برم. خدا را شکر این بیماری را پشت سر گذاشتم و مشکلی وجود ندارد. او در مورد خطرات برگزاری لیگ هم می‌گوید: «حتما خطرناک است. من یک شخص بودم، ولی بازیکنی که در قالب یک تیم کرونا می‌گیرد، خیلی خطرناک است.»

این خبر را به اشتراک بگذارید