• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 12 خرداد 1399
کد مطلب : 101811
+
-

«رادولوویچ» و «کربکندی»؛ دردسرهای جدید ذوب‌آهن


ذوب‌آهن این روزها در حالی تمریناتش را در اصفهان پیگیری می‌کند که رادولوویچ سرمربی این تیم هنوز به ایران برنگشته و در این مدت هم شایعات زیادی درخصوص قطع همکاری طرفین ایجاد شده است. جالب اینجاست که مدیریت باشگاه ذوب‌آهن هم چند هفته‌ای است درخصوص این اتفاق سکوت کرده و در اصفهان هم انتقادها از جواد محمدی مدیرعامل باشگاه شدت گرفته است.
 از اصفهان خبر می‌رسد که رادولوویچ قصد بازگشت به ایران را ندارد، درصدی از دلیل این موضوع به‌خاطر بیماری کروناست ولی اصلی‌ترین دلیل به مسائل مالی مربوط می‌شود. ظاهرا مربی ذوب‌آهن بابت دریافت نکردن حق و حقوقش از مسئولان باشگاه به‌شدت شاکی است.
یکی از بازیکنان قدیمی ذوب‌آهن درخصوص احتمال بازگشت رادولوویچ به ایران به همشهری می‌گوید: «بعید می‌دانم این مربی به تیم ما برگردد، چون اگر قصد بازگشت داشت تا الان این اتفاق رخ داده بود. ما شنیده‌ایم رادولوویچ به باشگاه گفته که دیگر قصد بازگشت ندارد و باشگاه هم احتمالا باید دنبال سرمربی جدید باشد.» به‌نظر می‌رسد ذوبی‌ها باید خودشان را برای انتخاب سرمربی جدید آماده کنند ولی آنها نمی‌خواهند در این زمینه بی‌گدار به آب بزنند، مسئله مهم برای آنها این است که ابتدا تکلیف رادولوویچ مشخص شود. ظاهرا این مربی بابت مسائل مالی ذوبی‌ها را تهدید به شکایت کرده و گفته جدا از اینکه به ایران بازنخواهد گشت، از این باشگاه شکایت نیز خواهد کرد. مسئولان ذوب‌آهن هم در تلاش هستند مستندات خود را آماده کنند تا در صورت ‌بازنگشتن این مربی با دردسر مواجه نشوند.در این تیم حاشیه‌های دیگری هم وجود دارد. رسول کربکندی که به‌عنوان رئیس سازمان فوتبال ذوب‌آهن فعالیت دارد، در آستانه قطع همکاری با این باشگاه اصفهانی قرار گرفته است. کربکندی درخصوص احتمال جدایی‌اش اینطور توضیح می‌دهد:« به چند دلیل تصمیم گرفته‌ام که دیگر به باشگاه نروم، اما ممکن است چند روز دیگر با آقای محمدی جلسه بگذاریم و به توافق برسیم. از ابتدای‌ماه جاری به باشگاه نرفته‌ام. محمدی درگیر بیماری است و هنوز با هم صحبت نکرده‌ایم.»
گفته می‌شد کربکندی از باشگاه خواسته تا حقوق 30میلیونی در‌ماه برایش درنظر بگیرند؛ کربکندی در این‌باره هم حرف می‌زند:« یکی از موارد اختلاف من با باشگاه مالی است، اما همه‌اش این نیست. با آن رقمی که اعلام کردند حاضر نشدم بروم. ولی مشکل ما تنها این نیست و جایگاه مدیر سازمان فوتبال که مرا در آن قرارداده‌اند حفظ نشده و در مسئولیتم دخالت کرده‌اند. به همین دلیل این تصمیم را گرفتم.  برای من ۱۰ میلیون درنظر گرفتند. برای اینکه قرار باشد رئیس سازمان فوتبال و مدیر فنی تیم باشم، باید همراه تیم همه سفرها را بروم و سر تمرین‌ها حضور یابم؛ از این رو حاضر نشدم با این مبلغ بروم. اما بحث ما ۳۰ میلیون نبود؛ یک کلام روی ۱۰‌میلیون تأکید داشتند، من هم قبول نکردم.»

این خبر را به اشتراک بگذارید