• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 12 خرداد 1399
کد مطلب : 101791
+
-

نکته بازی

تو بیا، اصلا دریایی بیا
تمرینات پرسپولیس وارد دومین هفته شده، اما هنوز خبری از بشار رسن نیست. بشار که بین بازیکنان اصلی پرسپولیس کمترین دریافتی را داشته، مدت‌هاست که سر این مسئله با باشگاه درگیر است، با وجود این، حجب و حیای او مانع از بیخ پیدا کردن داستان می‌شود. الان هم به‌نظر می‌رسد عامل اصلی تأخیر در بازگشت رسن، همین مسئله بوده باشد. یعنی پرسپولیسی‌ها به جای بشار، قشنگ یک کرار جاسم لازم داشتند تا بابت این همه بدعهدی، حسابی پشیمان‌شان کند! به هر حال باشگاه کماکان مدعی است بشار مشکلی ندارد و نه‌تنها برمی‌گردد، که فصل بعد هم می‌ماند. در آخرین اظهارنظر هم گفته شد اگر خطوط هوایی راه ندهد، رسن زمینی به تهران برخواهد گشت. آقا شما بیا، اصلا دریایی بیا. تازه با این کارشکنی‌هایی که مخالفان در مسیر شروع لیگ دارند، شاید اگر پیاده هم بیایی برسی! 

با بغض؛ داریم قهرمان می‌شویم!
گزارشی منتشر شده در مورد اینکه باشگاه پرسپولیس در صورت قهرمانی در لیگ نوزدهم، چیزی حدود 20میلیارد تومان ضرر خواهد کرد. چرا؟ به‌خاطر اینکه بند پاداش مندرج در قرارداد بازیکنان فعال می‌شود. بنابراین می‌شود فهمید چرا بازیکنان پرسپولیس هم همسو با خود باشگاه اینقدر مشتاق پیگیری لیگ هستند. به هر حال ما با همه جای دنیا فرق داریم. در اروپا حتی تیم‌های وسط جدولی برای اینکه یک پله بالاتر قرار بگیرند و جایزه نقدی بیشتری ببرند خودشان را می‌کشند، اما در ایران به تیم قهرمان «تشتک» هم نمی‌دهند. یادش به خیر؛ شب قبل از فینال جام‌حذفی پارسال، ایرج عرب با لحنی بغض‌آمیز به اخبار ورزشی تلویزیون می‌گفت: «اگر ما قهرمان شویم و دبل کنیم، مطالبه برانکو از باشگاه بیشتر هم خواهد شد.» بله؛ ایران تنها کشور دنیاست که اگر قهرمان شوید، ضرر می‌کنید!

فوتبال همه اینها تمام شد؟
سپیدرود یکی از باشگاه‌هایی بود که برای انجام تست کرونا مشکل داشت. با این حال بالاخره تست‌های لازم در این تیم هم انجام شد که البته نتایج شگفت‌انگیزی به‌دنبال داشت. آزمایش‌ها نشان می‌دهد 15نفر در گذشته کرونا گرفته‌اند و الان کاملا بهبود یافته‌اند. هم‌اکنون هم 4نفر مبتلا هستند که قرنطینه شده‌اند. نکته اینجاست که احتمالا هیچ‌کدام از آن 15نفر اصلا متوجه نشده‌اند کی کرونا گرفته‌اند و کی خوب شده‌اند. به هر حال طبیعی هم هست. این ویروس ضعیف‌کش است و عمدتا روی سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه‌ای اثر می‌گذارد. حالا بگذریم که یک عده کماکان معتقدند هر کسی کرونا بگیرد، فوتبالش تمام می‌شود! راستی حساب کنید در سپیدرود مجموعا 19نفر قبلا و الان مبتلا بوده‌اند؛ اگر قرار بود فوتبال اینها تمام شود، احتمالا الان خود علی کریمی باید برمی‌گشت بازی می‌کرد! 

این خبر را به اشتراک بگذارید