• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
پنج شنبه 25 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100714
+
-

نکته بازی

شما خودت محصول همین سیستم معیوبی!
بعد از امضای قرارداد پرماجرا با اسپانسر پرسپولیس و قول‌هایی که در مورد تزریق پول به باشگاه داده شد، مهدی رسول‌پناه هم سر ذوق آمد و از موضع نفر ارشد اجرایی چند کلمه نطق فرمود. رئیس هیأت ‌مدیره پرسپولیس گفت: «ساختار اداری در باشگاه معیوب است و من آن را اصلاح خواهم کرد.» خب البته این ساختار حتما معیوب بوده که یکی مثل شما به شکل ناگهانی بدون کارنامه روشن از پس پرده بیرون آمده و ظرف کوتاه‌ترین زمان ممکن، بالاترین سمت را در پرسپولیس به‌دست آورده است. انصافا اگر ساختار تا این حد خراب نبود، یک نفر نباید از شما می‌پرسید سابقه ورزشی و مدیریتی‌تان چیست و چطور سر از یکی از بزرگ‌ترین و پرهوادارترین تیم‌های آسیا در آورده‌اید؟ ما جای رسول‌پناه بودیم دست به این ساختار غلط نمی‌زدیم، چون اول از همه موقعیت خودمان به خطر می‌افتاد!

با دندان طمع بازیکنان چه می‌کنید؟
به‌زودی چند ده میلیارد تومان پول از طریق اسپانسر به‌حساب باشگاه پرسپولیس واریز خواهد شد. در این بین مدیران باشگاه هم که از طرف هواداران تحت فشار هستند، با نیت اینکه مختصر حاشیه امنی برای خودشان فراهم کنند، سیر تا پیاز ارقام واریزی را در رسانه‌ها بازگو کرده‌اند. خب البته شفافیت خیلی هم چیز خوبی است و ما امیدواریم این مبالغ، بحران پرسپولیس را که بسیار بدهکار است برطرف کند. با این حال از همین الان به پرسپولیسی‌ها عرض می‌کنیم در موعد تمدید قراردادها منتظر پیشنهادهای آنچنانی بازیکنان تیم‌شان باشند. در حقیقت فوتبالیست جماعت پول را از صد فرسخی بو می‌کشد، چه برسد به حالا که خودتان علنا می‌گویید حساب باشگاه پر خواهد شد. این خط و این نشان؛ منتظر باشید ببینید بعضی از این دوستان برای تمدید، چه ارقامی پیشنهاد خواهند کرد!

تو چطوری اینقدر خوبی؟
این لئاندرو پادوانی انگار برنامه گذاشته حسابی ما را شرمنده کند و اعصاب‌مان را به هم بریزد، وگرنه مگر داریم آدمی که اینقدر خوب و جنتلمن باشد؟ آقا آدم حسابی بودن هم حدی دارد. مدیران مختلف استقلال هر بلایی سرش می‌آورند، هر طور او را سر می‌دوانند، هر چقدر پولش را نمی‌دهند باز فرقی ندارد، بازیکن برزیلی فقط با مهر و محبت جواب می‌دهد. الان هم که پادو ویدئوی پرانرژی به زبان فارسی پر کرده و برای مردم ایران پیام عشق فرستاده است. آقا واقعا همه مرزها را تکان دادی. شما سر پا شدی، یک چوب بردار ما را بزن، بس که بامعرفتی. آدم وقتی این رفتارها را از پادو می‌بیند، یاد برخی بازیکنان ایرانی می‌افتد که از موضع ارباب و طلبکار با باشگاه و هوادار برخورد می‌کنند و درصورت‌شان حس «منت» موج می‌زند. زنده باشی آقای لئاندرو.

این خبر را به اشتراک بگذارید