• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
پنج شنبه 25 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100721
+
-

حاضرم یک سال بازی نکنم ولی بیمار نشوم

تیکدری: دنیزلی در مورد من بزرگی کرد

حاضرم یک سال بازی نکنم ولی بیمار نشوم

امیرحسین اعظمی| مهدی تیکدری، مهاجم فصل گذشته مس کرمان، خاص‌ترین خرید تراکتور قبل از شروع این فصل بود. او که سال‌ها سابقه بازی در لیگ دسته اول را داشت، یکباره در لیست سرخپوشان تبریزی قرار گرفت و جالب اینجاست که دنیزلی تصمیم گرفت تیکدری را از نوک خط حمله به سمت راست خط دفاعی ببرد. تیکدری درخصوص وضعیتش در تراکتور، تعطیلی بازی‌های لیگ برتر و مسائل مختلف دیگر به سؤالات همشهری پاسخ می‌دهد.

   فصلی که در تراکتور پشت‌سر گذاشتی چطور بود؟
خدا را شکر فصل خوبی را پشت سر گذاشتم. وقتی به این تیم پرستاره آمدم، این را می‌دانستم که کار سختی دارم، ولی دنیزلی در مورد من بزرگی کرد و از ابتدای لیگ در ترکیب ثابت قرار گرفتم. البته قبل از شروع فصل، ساکت الهامی هم در کادر فنی بود و ایشان نقش مهمی در حضور من در تراکتور داشت.

 جالب اینجاست که دنیزلی تو را از خط حمله به دفاع راست برد. با این موضوع چگونه کنار آمدی؟
من چند سال به‌عنوان مهاجم نوک و وینگر بازی کردم، ولی به هر حال این تصمیمی بود که دنیزلی گرفت و من هم باید تلاش می‌کردم تا خواسته این مربی را در زمین پیاده کنم. خدا را شکر می‌کنم که جواب اعتماد کادر فنی را دادم و تا جایی که امکان داشت، تلاش کردم بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم. البته من آرزوهای بزرگی هم در ذهن دارم و دوست دارم در تراکتور بیشتر از این پیشرفت کنم و به تیم ملی برسم.

 در مورد تعطیلی لیگ برتر چه صحبتی داری؟
الان نزدیک به 3ماه است که تمرین گروهی نمی‌کنیم و از بازی‌های رسمی هم دور شده‌ایم. هر روز درخصوص برگزاری لیگ یک خبر می‌شنویم و نمی‌دانیم بالاخره لیگ شروع می‌شود یا خیر. این بلاتکلیفی اصلا خوب نیست و امیدوارم هر چه زودتر سازمان لیگ نظر نهایی خودش را اعلام کند تا بازیکنان و باشگاه‌ها هم بدانند که چه کاری باید انجام دهند.

 تو موافقی که بازی‌ها ادامه پیدا کند؟
اگر قرار باشد بازی‌ها ادامه پیدا کند، باید یک زمان مناسب در اختیار تیم‌ها قرار دهند که به‌خوبی تمرین و بدنسازی کنند. بعد از آن هم طبیعتا بازی‌ها به‌صورت فشرده برگزار خواهد شد که اصلا خوب نیست و این موضوع ممکن است با مصدومیت شدید بازیکنان همراه شود. ما در حال از دست دادن زمان هستیم و با این وضعیت مشخص نیست که لیگ فصل آینده به چه شکلی برگزار خواهد شد.

 اگر لیگ تعطیل شود، تو موافق تعیین قهرمان و مشخص شدن سهمیه لیگ قهرمانان هستی؟
به‌هرحال سازمان لیگ می‌تواند نماینده‌های ایران در آسیا را معرفی کند یا اینکه لیگ امسال را نیمه کاره رها کند و قهرمان یا سهمیه آسیا را هم مشخص نکند. مسئله دیگر هم این است که هنوز این بیماری ریشه‌کن نشده و درصورت برگزاری بازی‌ها، جان افراد به خطر می‌افتد. فقط امیدوارم سازمان لیگ و فدراسیون هر چه زودتر تصمیم نهایی را بگیرند چون این بلاتکلیفی اصلا خوب‌نیست. جان انسان آنقدر ارزشمند است که خود من به شخصه حاضرم یک سال بازی نکنم ولی بیمار هم نشوم.

این خبر را به اشتراک بگذارید