• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 25 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100669
+
-

3 پیشنهاد برای برگزاری مراسم عیدفطر

3 پیشنهاد برای برگزاری مراسم عیدفطر

عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور در حاشیه هجدهمین نشست کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا گفت: در این جلسه درباره موضوعاتی نظیر برگزاری مراسم روز جهانی قدس، نماز عید فطر، بازگشایی حرم‌های مطهر و کنکور سراسری بحث شد. 
به گزارش واحد مرکزی خبر، وی گفت که در این زمینه، 3 پیشنهاد مختلف در جلسه وجود داشت؛ یک پیشنهاد این بود که نماز عید فطر فقط در شهر‌هایی که دارای وضعیت سفید و کم‌خطر از نظر شیوع بیماری کرونا هستند، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز برگزار شود.
 وزیر کشور گفت: پیشنهاد دیگر، برگزاری نماز عید فطر با رعایت همان شرایط بهداشتی و حضور در فضای کاملا باز در شهر‌های دارای وضعیت سفید و زرد بود که بیش از ۴۰۰شهر را در کشور شامل می‌شود. وی افزود: پیشنهاد سومی هم مطرح شد که نماز عید سعید فطر در کل کشور با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی، فقط در فضای باز همه مساجد در کشور برگزار شود. وزیر کشور گفت: باید در مورد بازگشایی استان‌های مذهبی به‌ویژه حرم امام رضا(ع) همه جوانب مسئله را درنظر بگیریم، زیرا در این زمینه، مسئله ازدیاد مسافرت‌ها و فعالیت رستوران‌ها، هتل‌ها و بازار را داریم و به همین دلیل، باید موضوع را به‌صورت همه‌جانبه درنظر بگیریم تا تصمیمی درست و منطقی بگیریم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :