• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
سه شنبه 23 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100539
+
-

منهای فوتبال

  وضعیت نابسامان پرتابگران در بلاروس
حسین رسولی و بهنام شیری، 2 پرتابگر دیسک ایران هستند که بهمن‌ماه 98و در دوره سرپرستی ایرج عرب به اردوی بلاروس اعزام شدند. هدف از این اردو، آماده‌سازی این دو ورزشکار برای کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ یا رکورد ورودی بود. با شیوع ویروس کرونا و لغو پروازهای بین‌المللی، امکان بازگشت این ورزشکاران فراهم نشد؛ در نتیجه اردوی آنها تا پایان اردیبهشت‌ماه تمدید شد. این ورزشکاران از وضعیت مالی و اسکان خود انتقاد داشتند و خواستار رسیدگی به این مشکلات شدند. مهدی مبینی، سرپرست فدراسیون دوومیدانی پیش از این اعلام کرده بود که بارها پیگیر وضعیت این ورزشکاران شده و به‌طور مدوام با سفارت ایران در بلاروس و فدراسیون دوومیدانی این کشور در ارتباط است.

   چین میزبان والیبال باشگاه‌های جهان شد
اخباری مبنی بر میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان توسط چینی‌ها به گوش می‌رسید که «آلبینو ماساچسی»، نایب‌رئیس باشگاه لوبه چیویتانووا ایتالیا آن را تأیید کرد. نایب‌رئیس باشگاه لوبه در این‌باره گفت: «مسابقات باشگاه‌های جهان با حضور 8تیم برگزار خواهد شد. میزبانی چین برای ما کم‌هزینه‌تر و در مقابل جوایز بیشتر خواهد بود.»

  برچیدن دیوار صخره‌نوردی به خاطر کشتی
جلسه روسای فدراسیون‌ کشتی و کوهنوردی با حضور مسئولان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و مدیر مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد. در این جلسه در مورد برداشتن دیوار صخره‌نوردی که موجب مسدود شدن پنجره‌های سالن کشتی توفیق جهانبخت و متعاقب آن نم‌دار شدن و تخریب دیوارها و کف سالن و مستهلک شدن این سالن قدیمی شده بود، بحث و تبادل نظر شد. با توجه به پیگیری‌های مکرر فدراسیون کشتی در نهایت مقرر شد به‌دلیل اینکه فدراسیون کشتی بازسازی و نوسازی کامل این سالن را در دستور کار دارد، فضای دیگری نیز در اختیار فدراسیون کوهنوردی قرار گیرد و تا پایان شهریورماه تجهیز و تعمیر انجام شود. به‌طوری که دیوار صخره‌نوردی جمع‌آوری شود تا مجددا پنجره‌های سالن توفیق جهانبخت پس از 12سال باز شده و تهویه هوای مناسب در آن صورت گیرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید