• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
چهار شنبه 17 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100005
+
-

کافه مجلس

  پاسخ نمی‌دادیم، پرروتر می‌شدند
مجتبی ذوالنور، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اقدام اخیر قایق‌های تندروی سپاه در گشتزنی اطراف ناو آمریکایی، به تسنیم گفت: ناو آمریکایی، مسیر شناور ایرانی را سد کرده و شناور به هر طرفی که می‌خواست برود، ناو آمریکایی جلویش می‌پیچید و مسیرش را سد می‌کرد، دیدیم اگر پاسخ آنها را سر بزنگاه ندهیم، پرروتر شده و ممکن است کارهای دیگری را شروع کنند؛ لذا محاصره ناو آمریکایی از سوی قایق‌های ایرانی درواقع پاسخ به جسارتی بود که آمریکایی‌ها مرتکب شدند.

  استقبال قالیباف از انصراف زاکانی
محمدباقر قالیباف، منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در توییتی با اشاره به کناره‌گیری علیرضا زاکانی، منتخب مردم قم از نامزدی ریاست مجلس یازدهم نوشت: «به لطف خدا این مجلس، مجلس کار، همکاری و برادری در حل مسائل مردم خواهد بود.» علیرضا زاکانی در توییت کناره‌گیری خود نوشته بود: «ایجاد تحول و کارآمدسازی مجلس به نفع مردم، اهداف مهمی است که لزوما با ‎ریاست مجلس به‌دست نمی‌آید. ضمن احترام به دعوت برخی همکاران، برای حفظ وحدت و انسجام نیروهای انقلاب در مجلس یازدهم، اجرای ‎برنامه تحول را ان‌شاء‌الله در همکاری و هماهنگی با فرد فرد نمایندگان دنبال خواهم نمود.»

  مجلس گام دوم انقلاب
منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: مجلس یازدهم نخستین مجلس گام دوم انقلاب است و درنظر دارد جهش ایجاد کند، آن هم نه‌تنها در تولید بلکه در همه امور به‌خصوص حوزه آموزش و پرورش. به گزارش فارس، عبدالحسین روح‌الامینی درباره نقش مجلس یازدهم تصریح کرد: بدنه کارشناسی دولت به‌تنهایی کفایت نمی‌کند و مجلس یازدهم نخستین مجلس گام دوم است و درنظر دارد جهش ایجاد کند، آن هم نه‌تنها در تولید بلکه در همه امور و به‌ویژه ‌آموزش و پرورش که باید به آن به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری نگاه کرد نه هزینه.

  شبهه مدرک برخی منتخبان گیلان
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه مدرک تحصیلی تعدادی از منتخبان مجلس یازدهم از گیلان مشکل دارد، از نهادها و دستگاه‌های ناظر و اجرایی بر انتخابات خواست اقدامات لازم را در این‌باره انجام دهند. اسدالله عباسی به فارس گفت: باید شک و شبهه در مورد مدرک تحصیلی منتخبان مجلس یازدهم رفع شود؛ این در حالی است که مدرک تحصیلی منتخب تفرش توانست برای جمهوری اسلامی هزینه‌های زیادی داشته باشد. باید دستگاه‌های نظارتی و امنیتی به موضوع مدرک تحصیلی تعدادی از منتخبان مجلس یازدهم ورود کرده و با بررسی‌های متعدد و استعلامات مختلف، مانع از تضییع حق آحاد مردم شوند.

  اموالتان را به خاطر بورس نفروشید
مصطفی کواکبیان در جلسه علنی دیروز در تذکری شفاهی اظهار کرد: صدا و سیما و رسانه‌ها به مردم توصیه نکنند که اموالشان را برای سرمایه گذاری در بورس بفروشند. اگر کسی درآمد اضافی دارد وارد بورس کند نه اینکه اموالش را به فروش برساند. چون ممکن است بورس دچار حباب شده و مردم ضرر کنند. عده ای معتقدند با انقلاب اقتصادی مواجهیم و عده ای دیگر آن را حباب می دانند. به هر حال توصیه ام این است که مردم اموالشان را نفروشند. (ایسنا)

این خبر را به اشتراک بگذارید