• شنبه 30 دی 1402
  • السَّبْت 9 رجب 1445
  • 2024 Jan 20

اتوبوس شب؛ سرپناه بی‌خانمان‌ها

گزارش میدانی از خدماتی که گرم‌خانه‌های سیار به افراد بی‌سرپناه ارائه می‌کنند
سرمای هوا امانش را بریده بود، پوشیدن تمام لباس‌هایی که در مدت خیابان‌گردی با خود حمل می‌کرد هم چاره‌ساز نبود و نمی‌دانست که آیا صبح را خواهد دید یا خیر؟قدم‌زدن در سرمای زمستان او را به میدان آزادی رساند و همین که در گوشه‌ای از میدان چشمش به اتوبوسی با چراغ‌های روشن افتاد، تمام توان خود را جمع کرد تا این چند قدم باقی‌مانده را با سرعت بیشتری طی کند و بتواند خود را به اتوبوس برساند تا شاید اجازه دهند این شب سرد را در اتوبوس روز کند.

وقت کارنامه

در شرایطی که کمتر از 2‌ماه به برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم در 11اسفندماه1402 باقی ‌مانده‌، بررسی کارنامه اقدام‌ها و فعالیت‌های نمایندگان ملت در مجلس یازدهم می‌تواند گام مهمی در مسیر مشارکت مردم به‌حساب آید؛ کارنامه‌ای که در بسیاری از حوزه‌ها توانسته نمره قبولی دریافت کند.

ادای دین به مردم

مجلس یازدهم در عمر 4 ساله خود تلاش کرد تا به تمامی وعده‌های انتخاباتی‌اش عمل کند و خوشبختانه تا حد بسیار زیادی نیز موفق شد تا دین خود را به مردم ایران ادا کند.

ایران - پاکستان روابط کامل و بدون تنش

در ساعات بامداد پنجشنبه در نقاط مرزی ایران و پاکستان و در داخل خاک ایران انفجارهایی رخ داد که دولت پاکستان با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت آنها را به‌عهده گرفت و در پی آن، ایران خواستار توضیح فوری پاکستان شد.

مسیر فساد در واردات را حذف کردیم

زمان زیادی از برملا شدن فساد چای دبش و حواشی آن نگذشته است؛ تخصیص و تأمین ارز بیش از 3میلیارد دلاری برای یک شرکت که با در انحصار گرفتن بازار چای توانست در مقاطعی آن را با مشکلات زیادی روبه‌رو کند.

یارانه نقدی به‌روزرسانی شد

قصری پنهان در پایتخت

حبوبات سحرآمیز

طوفان برفی در راه ایران