• جمعه 12 خرداد 1402
  • الْجُمْعَة 13 ذی القعده 1444
  • 2023 Jun 02

صدور گذرنامۀ زیارتی برای زائران اربعین

از قدیم گفته‌اند بازار سیاست همیشه داغ است و این حوزه پرچالش که گستره آن همه کشورهای جهان را دربرمی‌گیرد، همیشه آبستن حوادث و اتفاق‌های تازه‌ای است که بعضی از این وقایع علاوه بر جغرافیای مشخصی که در آن اتفاق می‌افتد، معمولا سایر مناطق جهان را هم تحت الشعاع خود قرار می‌دهد و این از ویژگی‌های جهان سیاست است.
رهبر معظم انقلاب: حفظ یاد شهید و شهیدپرور جهاد است

شناسنامه ایران

دست‌اندرکاران برگزاری کنگره ملی بزرگداشت دو هزار و چهل و چهار شهید سبزوار و همچنین دست اندرکاران کنگره ملی دو هزار و چهارصد و نود و هشت شهید نیشابور و جمعی از خانواده‌های شهدای این دو شهر، روز سه‌شنبه 9 خرداد ماه 1402 با مقام معظم رهبری دیدار کردند.

سال تحول بزرگ در حمل و نقل عمومی پایتخت

بدون شک‌ امسال،سال تحول بزرگ در حمل و نقل عمومی پایتخت است.

تغییر ساعت کاری اداره‌ها از 15خرداد

داده‌نما
همزمان با افزایش دما و با هدف صرفه‌جویی در مصرف انرژی و براساس مصوبه هیأت دولت جمهوری اسلامی ایران، ساعت کار اداره‌ها 15خردادماه تغییر می‌کند.

کلام رهبری، دلگرمی و افتخار ماست

«هر یک از شهدا همچون شوشتری، باغانی، برونسی و شهید اخیر سبزوار، شهید «الداغی»، به نحوی می‌توانند الگو باشند، همان‌گونه که دیدیم شهادت «حمیدرضا الداغی» افکار عمومی کشور را چگونه به‌شدت تحت تاثیر قرار داد.»؛ این جملات بخشی از بیانات مقام معظم رهبری درباره الگوپذیری از شهدا و از جمله شهید حمیدرضا الداغی است.

رسیدن به ۳۰۰ ایستگاه، هدف ماست

یکی از دستاوردهای قابل توجه انقلاب اسلامی ساخت و توسعه خطوط مترو بوده است، به‌گونه‌ای که متروی تهران هم‌اکنون جزو ۲۰ متروی برتر دنیاست و مسئولان در تلاش‌اند با اجرای برنامه‌های مختلف در نگهداشت و ساخت ایستگاه و خطوط جدید گام مؤثری در توسعه مترو بردارند و افراد بیشتری بتوانند از مترو برای حمل‌ونقل‌های خود بهره‌مند شوند.
طرح‌های جدیدی برای مسافران متروی پایتخت اجرا می‌شود

7 طرح شگفت‌انگیز مترو

شهرداری تهران امسال چندین طرح بزرگ را با هدف خدمات‌رسانی بهتر به مسافران مترو کلید زده که برخی از آنها به‌صورت خاص و برای نخستین بار در کشور در حال پیگیری و اجراست، به عنوان مثال طرح 3طبقه‌شدن مترو که برای نخستین بار قرار است در ایران اجرا شود یکی از شگفت‌انگیزترین پروژه‌های شهرداری تهران محسوب می‌شود.

پرند تا تجریش در یک ساعت

توجه به درخواست‌های مردمی

آماده‌سازی حرم مطهر امام خمینی ره برای میزبانی از زائران

نماز اول وقت