• چهار شنبه 10 خرداد 1402
  • الأرْبِعَاء 11 ذی القعده 1444
  • 2023 May 31

قفل آژانس باز شد

مختومه شدن یکی از 3پرونده هسته‌ای کشورمان، دست ایران را در معادلات جهانی پر کرد و ناامیدی براندازان را در پی داشت
در بهمن‌ماه سال گذشته بود که خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ با انتشار گزارشی مدعی شد که بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ایران اورانیوم با غنای ۸۴درصد شناسایی کرده‌اند.

10 چالش وزیر جدید

نشست ‌علنی دیروز مجلس یک دستورکار مهم داشت؛ رای‌اعتماد به وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت آموزش و پرورش که درنهایت بهارستان به رضا مراد صحرایی رای‌اعتماد داد تا مهم‌ترین نهاد آموزشی کشور سکاندار تازه خود را بشناسد.

اولویت‌های وزیر جدید

در کمیسیون آموزش مجلس جلسه مفصلی با آقای صحرایی برگزار شد و هرکدام از نمایندگان در حوزه‌های مختلف مطالباتی را بیان کردند که در چند دسته‌بندی قابل احصاست.

داستان محله‌ها در «جشنواره رسانه‌ای آرمان»

دانیال معمار، رئیس ستاد جشنواره رسانه‌ای«آرمان» از برگزاری این جشنواره خبر داد و گفت: به یاد و نام شهید امنیت، آرمان علی وردی تاکنون چندین جشنواره آرمان در بخش‌های قرآنی، مداحی و بازی‌های یارانه‌ای با استقبال پرشور برگزار شد.

معافیت مالیاتی برای قرارداد اجاره

در جلسه دیروز مجلس، 2ماده دیگر از طرح کنترل و ساماندهی اجاره‌بهای املاک مسکونی تصویب شد.

جهاد فیبرنوری

شواهد و قرائن حاکی از آن است که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات عزم خود را برای واگذاری 20میلیون پورت فیبر نوری تا پایان 1404 جزم کرده است.

تولد خورشید

هنوز داغ شهادت امام صادق ع از قلب مالامال از اندوه فرزندش امام‌کاظم ع رخت برنبسته و لباس عزا بر تن شیعیان ایشان دیده می‌شود. مدینه نیز در غم از دست دادن رهبر و امامی چون صادق آل محمد، از آسمان خجل است و خورشید و‌ماه و ستارگان نیز حال طلوع ندارند. از 25شوال تا 11ذی‌القعده، لبخندی بر لبان هیچ‌یک دیده نشده است تا روز 11 ذی‌القعده که خورشید، طلوع متفاوتی داشت.

کاهش قیمت خودروهای مونتاژی

گمشده‌های کتاب کودک