07
چهار شنبه 10 خرداد 1402
شماره 8787
بین‌الملل
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

انهدام انبار موشکی اوکراین با گاف وزیر دفاع

دریچه
ارتش روسیه با کمک گرای ناخواسته‌ای که وزیر دفاع اوکراین داده بود، یک انبار موشک‌های کروز انگلیسی را منهدم کرده است.
ویژه
وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای درباره حمله پهپادی صبح سه‌شنبه به مسکو اعلام کرد که تمام هواپیماهای بدون سرنشین اوکراین سرنگون شدند.
شهر شانگهای چین، رکورد ثبت گرما در یک‌ونیم قرن گذشته را شکسته است. دمای هوا در بزرگ‌ترین شهر چین به 36.7درجه 98درجه فارنهایت رسیده است.
«روابط باکو و تل‌آویو به مثابه کوه یخی است که تنها یک درصد آن خارج از آب است.» این تعریفی است که «الهام‌علی‌اف» رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان، از رابطه کشورش با رژیم ‌صهیونیستی ارائه کرده است.

قفل آژانس باز شد

مختومه شدن یکی از 3پرونده هسته‌ای کشورمان، دست ایران را در معادلات جهانی پر کرد و ناامیدی براندازان را در پی داشت
گزارش
در بهمن‌ماه سال گذشته بود که خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ با انتشار گزارشی مدعی شد که بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ایران اورانیوم با غنای ۸۴درصد شناسایی کرده‌اند.

نارضایتی از فرودگاه‌های مدرن انگلیس!

از هر سه انگلیسی یک نفر اختلال ناگهانی در ارائه خدمات در فرودگاه‌ها را تجربه کرده یا پرواز خود را از دست داده است
از کار افتادن 2روز پیش گیت‌های الکترونیک مخصوص تأیید گذرنامه در تمامی فرودگاه‌های انگلیس، باعث اختلال و اغتشاش در این فرودگاه‌ها شد.
نقل‌قول‌خبر/ غرب از تحریک صربستان خودداری کند
ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه: برای تنش‌زدایی میان صرب‌ها و کوزوویی‌ها گام‌های قاطعی لازم است و نه پیشنهادهای نیمه‌کاره کشورهای غربی. غرب می‌بایستی از مقصر دانستن صرب‌ها بابت این رویدادها در کوزوو و همچنین تأثیر‌گذاری بر مقام‌های پریشتینا دست بردارد.