03
چهار شنبه 10 خرداد 1402
شماره 8787
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تقدیر شهرداران از زاکانی برای دفاع از مدیریت یکپارچه شهری

مدیریت شهری
نشست معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با خبرنگاران در سالن جلسات ساختمان شهرداری برگزار شد.
ویژه
در ضلع شمالی میدان ولیعصر، شهروندان برای عبور از پیاده رو باید دقایقی را متوقف شوند .
اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در پنجمین گام از «طرح رصد۲ » به نظارت میدانی بر پیشرفت فیزیکی پروژه‌های توسعه محلی منطقه ۴ در سال ١۴٠١ و پروژه‌های در دست اقدام ١۴٠٢ پرداختند.
تصویر روز
حمیدرضا صارمی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از روزنامه همشهری بازدید و با مدیران و کارکنان این مجموعه گفت‌وگو کرد.

اتمام بازآفرینی نفرآباد تا پایان سال

دیروز در صحن شورا گزارشی از روند عملیات نوسازی 13هکتار بافت فرسوده منطقه20 ارائه شد
گزارش
نفرآباد، محله‌ای همجوار با حرم سیدالکریم ع که حدود 30سال مورد بی‌مهری مدیریت شهری قرار گرفته بود و ساکنان از وضعیت فرسودگی محله گلایه داشتند در حال تحول است؛ چراکه با پیگیری‌های مدیریت شهری در این دوره نوسازی این محله در دستور کار قرار گرفت و اواسط سال گذشته عملیات نوسازی این محدوده که حدود 13هکتار بافت فرسوده را شامل می‌شود، با حضور علیرضا زاکانی، شهردار تهران کلید خورد.
داستان محله‌ها در «جشنواره رسانه‌ای آرمان»

داستان محله‌ها در «جشنواره رسانه‌ای آرمان»

دانیال معمار، رئیس ستاد جشنواره رسانه‌ای«آرمان» از برگزاری این جشنواره خبر داد و گفت: به یاد و نام شهید امنیت، آرمان علی وردی تاکنون چندین جشنواره آرمان در بخش‌های قرآنی، مداحی و بازی‌های یارانه‌ای با استقبال پرشور برگزار شد.
پشت پرده صف طولانی انتظار برای رسیدن اتوبوس چه بود؟
پشت پرده صف طولانی انتظار برای رسیدن اتوبوس چه بود؟
در روز‌های گذشته تصویری از یک صف طولانی اتوبوس در فضای مجازی منتشر شده است. در این تصویر جمع بزرگی از مسافران در کنار خیابان ولیعصر منتظر رسیدن اتوبوس‌های بی‌آرتی هستند و صف آن‌قدر طولانی است که از ایستگاه خارج شده و در حاشیه خیابان ادامه پیدا کرده بود.