• شنبه 27 اسفند 1401
  • السَّبْت 25 شعبان 1444
  • 2023 Mar 18

درمان سرطان در مجهزترین مرکز خاورمیانه

پیشرفته‌ترین مرکز درمان سرطان در ایران با ظرفیت پذیرش روزانه 1200 بیمار افتتاح شد
وعده راه‌اندازی مجهزترین و پیشرفته‌ترین مرکز درمان سرطان در منطقه غرب آسیا خاورمیانه و ایران تا پایان سال‌جاری، محقق شد تا امید به نجات از چنگال هیولای سرطان را برای مبتلایان در کشور افزایش دهد.

بهار ایران در تهران

اندیشمندان؛ نوروز را فصل رویش و جوشش می دانند که یادآور رستاخیر عظیم است و بیانگر قدرت باری تعالی در معاد جامدات بی جان است و بیداری جهان از خواب غفلت. اکنون تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان گسترش دو خوان نعمت است که مصداق جسم و جان یا تن و روان در زیست آدمی است.

برای پروین...

به بهانه سالگرد تولد بانوی ظلم‌ستیز
قله زن، زندگی، آزادی در ظلم‌ستیزی است. شبیه پروین.

شهر چطور اداره می شود!؟

در 10سال گذشته و قبل از استقرار شورا و مدیریت شهری اصولگرا و انقلابی -فاصله زمانی بین سال‌‌های 1390 تا1400- عمده درآمدهای شهرداری تهران از کدهای درآمدی زیر حاصل شده است.

تحقق شعار همسایگی دولت سیزدهم در 20ماه

محوریت شعار روابط همسایگی دولت سیزدهم از همان رقابت‌های انتخاباتی1400 با این سؤال اساسی در افکار عمومی مواجه بود که آیا منظور شکستن تابوی اختلافات چند‌ساله ایران و عربستان است یا صرفا به تقویت پیوندهای موجود همسایگی اکتفا می‌شود؟

رزمایش تهاجمی ایران، روسیه و چین در اقیانوس هند

رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی2023 با حضور ایران، چین و روسیه و ناظرانی از کشورهای قزاقستان و پاکستان در شمال اقیانوس هند برگزار شد.

میزبانی از همراهان بیماران در هتل

بیمارستان‌های دولتی و خصوصی متعددی در منطقه6 وجود دارند و اخیرا هم مهدی کلینیک به‌عنوان بزرگ‌ترین و مجهزترین طرح حوزه سلامت در این منطقه به بهره‌برداری رسیده است.

آمار جهانی کرونا آمریکا رکورددار فوتی‌ها

اولین لیست امیر

بن بست سیاسی در فرانسه

جایزه جهانی برای دولت هوشمند ایران