• شنبه 24 دی 1401
  • السَّبْت 21 جمادی الثانی 1444
  • 2023 Jan 14

محاسبه دشمن غلط بود

رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از مداحان اهل‌بیت‌ ع مهندسی دقیق دشمنان برای اخلال در کشور را تشریح کردند
در آستانه خجسته سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه‌زهرا س ، رهبر معظم انقلاب با جمعی از مداحان اهل‌بیت ع دیدار کردند.

آب از خلیج‌فارس 2ساله به یزد می‌رسد

پروژه پرحرف و حدیث و معلق بین اما و اگرهای متعدد برای انتقال آب به فلات مرکزی ایران، درنهایت با تصمیم دولت سیزدهم وارد مرحله اجرای دومین خط لوله انتقال آب شد.

30محاسبه غلط/ فهرست را کامل کنید

رهبر انقلاب فرمودند: دشمن در اغتشاشات اخیر نقشه کامل و قابل تحسینی داشت، اما محاسبه‌شان غلط بود. در ادامه نیز فهرستی از محاسبات غلط دشمن را برشمردند.
پای صحبت‌های مادر شهید «امیر سیاوشی»؛ خادم امامزاده‌ای که مدافع حرم شد

حرف راست می‌گفت، حتی وقتی به ضررش بود

کار هر روز او است که به امامزاده‌علی‌اکبرع بیاید و سری به امیر بزند؛ به پسرش. امیر نور‌چشمی‌اش بود. عزیز دردانه‌اش. وابستگی مادر به امیر بیشتر از فرزندان دیگر بود و شاید همین باعث شده آتش فراق چون گذشته وجودش را بسوزاند.

گاز چطور مدیریت شد؟

وزیر نفت به صراحت شایعات مطرح شده در برخی شبکه‌های اجتماعی، مبنی بر قطع گاز را رد و با تأیید توقف سواپ گاز از ترکمنستان اعلام کرد: فعلا گاز رسانی در سراسر کشور ادامه دارد.

رشد 12/9درصدی تولیدات صنعتی

تازه‌ترین گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس با عنوان پایش بخش حقیقی اقتصاد نشان می‌دهد میزان تولیدات صنعتی در آذرماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 12.9درصد رشد کرده است.

بازگشت مسافران

بارش برف و سرما، چهره اغلب استان‌های کشور را زمستانی کرده است؛ زمستانی که این روزها حتی در گرم‌ترین مناطق چون جنوب کرمان هم احساس می‌شود.

شاه‌مهره ملکه

شباهت برنده نوبل با سیمین دانشور