08
شنبه 24 دی 1401
شماره 8689
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

زیباترین پرواز دنیا

جهان‌نما
بادبادک‌سازی‌ و بادبادک‌بازی، یکی از شیرین‌ترین تفریحات و البته خاطرات مشترک نوع بشر در سراسر کره خاکی است.
ویژه
حتما خبر رسیدن سویه جدید کرونا به کشور به گوش شما هم خورده و می‌دانید که احتمالا قرار است با موج جدیدی از این بیماری روبه‌رو شویم.
سفر، یکی از راه‌های انتقال بیماری‌ها و ویروس‌ها است. به همین دلیل هم در دوران اوج کرونا مرزها بسته و مسافران پایش می‌شدند تا چرخه کرونا قطع شود.
نارنجک در میدان جنگ، یکی از مرگبارترین اسلحه‌ها و کابوس سربازان پیاده است، اما اگر شانس با سربازان یار باشد، از این سلاح مرگبار هم می‌شود نجات پیدا کرد.
در جستجوی راه حل..!

بر فراز ابرها

کردستان و کرمانشاه از آن دست استان‌های کشور هستند که زیبایی‌ها و شگفتی‌های فراوانی را در قلب خود پنهان کرده‌اند؛ درحالی‌که شاید بسیاری از ما از آنها اطلاعی نداشته باشیم.
بازگشت چمدان بعد از 4سال

بازگشت چمدان بعد از 4سال

یک قانون نانوشته قدیمی است که وقتی یک چمدان در فرودگاه گم می‌شود، دیگر هرگز پیدا نمی‌شود. خطوط هوایی، چنان سازوکار سفت و سختی برای ارسال چمدان‌ها دارند که شاید بدانند چمدان به جای دیگری ارسال شده.
تقدیر از پلیس مهربان
تقدیر از پلیس مهربان
افسران پلیس در آمریکا، بیشتر نماد خشونت هستند تا مهربانی؛ اما یک افسر خانم، با کاری که برای یک زن بی‌پناه انجام داده، حسابی معروف شده است.

تهران برفی ولی آماده

برف و باران و هوای سرد این روزها مهمان تهرانی‌ها و پایتخت‌نشینان است و آنطور که سازمان هواشناسی اعلام کرده، گویا در هفته پیش رو هم قرار است باز هم بارندگی داشته باشیم.

گرانی دلچسب

هیچ‌کسی از گرانی و بالا رفتن قیمت‌ها خوشحال نمی‌شود.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
سروان خسروی گفت: «بله، فرموده بودید.
وقتی 2تا شکارچی بدون توافق قبلی دنبال یک شکار برن، آخرش همدیگرو می‌کشن...!
زمستان‌ها معمولا امدادگران هلال‌احمر سرشان شلوغ می‌شود.