05
شنبه 24 دی 1401
شماره 8689
فرهنگ
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سلبریتی‌ها هم به داد گلدن‌گلوب نرسیدند

سینمای جهان
شمار تماشاگران مراسم گلدن‌گلوب۲۰۲۳ حتی از سال۲۰۲۱ هم کمتر و با کاهش ۹درصدی مواجه بوده است!
ویژه
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که ریاست هیأت‌ امنای بنیاد فرهنگی و هنری رودکی را نیز بر عهده دارد در حکمی، مهدی سالم را به‌ عنوان مدیرعامل این بنیاد منصوب کرد.
فیلم سینمایی «تابستانی که برف آمد» ازجمله آثاری است که احتمالا در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درمی‌آید.
جشنواره
آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» در حالی برگزار شد که محمود شهبازی یکی از برندگان این رویداد گفت که جشنواره عمار به جای سلبریتی سرباز به وطن معرفی می‌کند.‌

بودجه‌ای که همیشه کم است

لایحه بودجه نشان می‌دهد بودجه سازمان صدا و سیما ۴۰درصد افزایش داشته، اما رسانه ملی معتقد است بودجه۱۴۰۲ تنها ۱۵درصد رشد یافته است
تلویزیون
به‌نظر رایزنی‌ها در مجلس جواب داده، بودجه امسال صداوسیما نسبت به بودجه سال۱۴۰۱ افزایش داشته، اما ظاهرا افزایش 40 درصدی بودجه این سازمان مورد تایید مدیران آن نیست چراکه روابط عمومی سازمان صداو سیما اعلام کرده بودجه ۴۰درصد افزایش نداشته، بلکه با افزایش ۱۵درصدی همراه بوده است.
بازگشت «تایتانیک» ‌

بازگشت «تایتانیک» ‌

تایتانیک-جیمز کامرون، ۱۹۹۷- به شکل سه‌بعدی در قالب 4k و با کیفیت ممتاز، دوباره به نمایش درمی‌آید.
«قصه‌های‌هزار و یک شب» سرمایه‌گذار روس ندارد
مصطفی کیایی 0 کارگردان و تهیه‌کننده 0 درباره ساخت سریال « قصه‌های‌هزار و یک شب»می گوید: «پیش تولید این پروژه از اوایل تابستان شروع شده بود، با برخی از بازیگران صحبت شد و با برخی عوامل قرارداد بسته شده و قرار بود کار آبان ‌ماه جلوی دوربین برود ولی به‌دلیل اتفاقات اخیر متوقف شد و معلوم نیست چه زمانی راه بیفتد. »