• یکشنبه 27 شهریور 1401
  • الأحَد 21 صفر 1444
  • 2022 Sep 18

باشکوه‌تر از همیشه

در اربعین سید و سالار شهیدان، حسینیه امام‌خمینی ره میزبان هیأت‌های دانشجویی بود و دانشجویان عزادار در حضور رهبرمعظم‌انقلاب همنوا با زائران کربلای معلی یکپارچه ندای «لبیک یا حسین» سردادند.

جاماندگان اربعین در حرم سید الکریم

صبح روز شنبه پیش از اینکه تابش آفتاب، هوا را گرم کند، جمعیت راهپیمایان جاماندگان حسینی با اتوبوس و مترو وارد میدان امام حسین ع ‌شدند تا مسیر خود را به سمت حرم سید الکریم، حضرت عبد‌العظیم حسنی شروع کنند.

دلسوزانه با گشت ارشاد

از حق نگذریم، در ماجرای دردناک مرگ مرحومه مهسا امینی، هوشیاری ناجا در اطلاع‌رسانی- ولو باتأخیر- باعث شد لاشخورهای اهریمنی از این مویه‌های دروغین طرفی نبسته و دست خالی برگردند.

وعده پیگیری فوت مهسا امینی

دولت و مجلس با ابراز تأسف از حادثه فوت یک دختر 22ساله در بازداشتگاه پلیس امنیت اخلاقی خیابان وزرای تهران، وعده پیگیری دادند.

بازگشت شکوهمند

آیین پیاده‌روی اربعین امسال بعد از 2سال وقفه به‌دلیل شیوع کرونا، شور و حرارت خاصی داشت. آمارها از خروج حدود 3میلیون زائر تا روز جمعه _25شهریور_ از مرزهای 6گانه یعنی شلمچه و چذابه در خوزستان، خسروی در کرمانشاه، مهران در ایلام، باشماق در کردستان و تمرچین در آذربایجان غربی به سمت عتبات عالیات خبر می‌دهد.

سوغات سمرقند

رئیس‌جمهور پس از سفری 3روزه به ازبکستان به‌منظور شرکت در بیست‌ودومین نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای بامداد دیروز شنبه به کشور بازگشت.

آمادگی برای ترافیک مهر

در یک‌قدمی پایان پاندمی

پایان آشفتگی ‌همتا در بازار موبایل؟