بارانداز
یادداشت
نام محمد کارت با نخستین و تنها فیلم سینماییاش «شنای پروانه» بر سر زبانها افتاد؛ فیلمی قابلقبول و مهیج که هم فیلمنامه و هم اجرای خوبی داشت.
رنگها در واقعیت سیاه و سفید
«ابلق» ساخته نرگس آبیار، از حد فیلمی متاثر از هیاهوها و تاثرات زمانه فراتر میرود
نقد
یکدهه قبل هنگام نمایش فیلم «اشیا از آنچه در آینه میبینید به شما نزدیکترند» کمتر کسی میتوانست حدس بزند که سازندهاش، نرگس آبیار، ظرف سالهای بعد خالق تعدادی از بحثانگیزترین فیلمهای سینمای ایران خواهدبود؛ این توفیق که از فیلم «شیار 143» آغاز شد و با «شبی که ماه کامل شد» به اوج رسید.