06
یکشنبه 27 شهریور 1401
شماره 8594
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
تحقیقات از مردی که در یکی از مساجد شیراز با چاقو به شهروندان یورش برده و 9نفر از آنها را مجروح کرده بود برای روشن شدن انگیزه اصلی او ادامه دارد.
رئیس‌کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه پرونده جوان زرین‌دشتی به‌صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود، تأکید کرد: اشد مجازات قانونی در انتظار متهمان خواهد بود.
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به حادثه قتل دختربچه خاشی در پی اصابت گلوله سلاح کلاشینکف گفت: دستگیری عوامل حادثه با قید فوریت در دستور کار پلیس است.
کوتاه از حادثه
درگیری 2گروه از اشرار مسلح در رامیان به شهادت یکی از مأموران پلیس منجر شد.
با تلاش خیرین و هنرمندان 2پرونده قصاص با بخشش بسته شدند

مراسمی برای نجات 2زندگی

دادسرا
در مراسمی که با حضور تعدادی از خیران، بازیگران و خوانندگان در پایتخت برگزار شد، 2 جوان کرمانشاهی که در جریان 2 پرونده جداگانه به قصاص محکوم شده بودند با تهیه مبلغ دیه فرصت زندگی دوباره یافتند.
جزئیات تازه از مرگ شلیر رسولی

جزئیات تازه از مرگ شلیر رسولی

چند روز پس از مرگ هولناک شلیر رسولی، زنی که برای فرار از دست مردی که نیت سوئی داشت خودش را از پنجره خانه بیرون انداخته بود جزئیات تازه‌ای از این حادثه هولناک افشا شد.
کشف جسد آخرین قربانی متروپل
کشف جسد آخرین قربانی متروپل
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مرکز فوریت‌های پزشکی آبادان از پیدا شدن جسد فرد گرفتار زیر آوار باقیمانده ساختمان متروپل خبر داد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
املاک شمال خیابان درختی در طرح عقب‌نشینی قرار گرفته‌اند بدون آنکه بهای مقدار زمینی که از صاحبان املاک تصرف می‌کنند، بپردازند.
عذرخواهی اداره پست بوشهر قابل تحسین است