• سه شنبه 3 خرداد 1401
  • الثُّلاثَاء 22 شوال 1443
  • 2022 May 24

دریافت وام بدون حضور در بانک

آنلاین حساب باز کنید و وام بگیرید
طبق بخشنامه بانک مرکزی بانک‌ها موظف شدند زیرساخت‌های لازم برای ارائه غیرحضوری و آنلاین خدمات بانکی شامل افتتاح حساب و دریافت تسهیلات را فراهم کنند.
ریزش هولناک برج 10طبقه در حال ساخت در آبادان چندین قربانی و مفقودی برجای گذاشت

بغض ایران در غم آبادان

برج 10طبقه در حال ساخت متروپل آبادان که قرار بود به مرکزی تجاری - تفریحی در این شهر تبدیل شود در یک چشم برهم زدن به تلی از خاک تبدیل شد و قربانیان زیادی گرفت.

قصه خیابان مجاهدین...

قدیمی‌ها به‌خاطر دارند؛ سر کوچه و پس‌کوچه‌های شهر جمعیتی هرزه و لات‌هایی بودند که صبح و شب کارشان کفتری نشستن و رخ کشیدن و زنجیر چرخاندن و لغز خواندن و سبیل تاب دادن بود.

مردی که برای انقلاب چریک تربیت می‌کرد

جستارهایی در سیره سیاسی زنده‌یاد حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی در گفت و شنود با راضیه پورحیدر
در سالروز رحلت روحانی مجاهد و مقاوم، زنده‌یاد حجت‌الاسلام والمسلمین حاج غلامرضا حسنی و در بازخوانی تکاپوی دائمی او در حراست از تمامیت ارضی ایران و نظام اسلامی، با راضیه پورحیدر، مدیر حوزه علمیه الزهرا س ارومیه، به گفت‌وگو نشسته‌ایم.
اقبال شاکری، نماینده تهران درباره انتخابات پیش رو در خانه ملت

هیأت رئیسه، زبان گویای مجلس یازدهم

نمایندگان مجلس یازدهم چهارشنبه 4خرداد برای سومین‌بار به داوطلبان عضویت در هیأت رئیسه مجلس رأی خواهند داد. درماده ۱۴ آیین‌نامه داخلی مجلس اشاره شده که اعضای هیأت رئیسه دائم مجلس مرکب از رئیس، 2نایب‌رئیس، 6دبیر و3ناظر است که برای یک‌سال انتخاب می‌شوند .

بازی جان و تخت

از مجموع 150هزار تخت بیمارستانی در کشور، 50هزار تخت فرسوده است. هر‌چند که وزارت بهداشت اعلام کرده از 48هزار و 500تخت جدید در دست ساخت، بخشی از آنها جایگزین این تخت‌های فرسوده خواهد شد.

شایعه‌پراکنی در میان گردوغبار

خبر حذف اطلاعات ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا از اپلیکیشن شرکت کنترل کیفیت هوا، گرچه کوتاه بود اما سبب تشویش اذهان عمومی شد و کاربران شبکه‌های اجتماعی هم آن‌را بدون اطلاع از صحت محتوا منتشر کردند. جولان گردوغبار و خاکی شدن آسمان تهران هم بهانه‌ای شد تا عده‌ای روی این خبر موج‌سواری کنند .

خرمشهر به آبادانی می‌اندیشد

جنگ، نقطه عطفی در سرنوشت تجارت مرزی خرمشهر محسوب می‌شود؛ نقطه عطفی که شهر سرخ‌جامگان‌، خونین‌شهر و هر آنچه می‌نامندش را به دوران پیش و پس از جنگ تقسیم کرد.

ثبت سفارش واردات هیچ موبایلی محدودیت ندارد

سرداری که نامش با خرمشهر گره خورد

نبرد در خانه‌های خرمشهر