17
سه شنبه 3 خرداد 1401
شماره 8504
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شب بیست و نهم

از لیگ برتر فوتبال ایران  2هفته باقی مانده که یکی از آنها  امشب برگزار می‌شود
پیش‌بازی
هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لیگ برتر ایران امشب برگزار می‌شود تا فقط یک هفته به پایان این مسابقات باقی بماند. رقابت‌های دو هفته پایانی کاملا همزمان شده و همه بازی‌های این هفته راس ساعت20 امشب آغاز خواهد شد.
ویژه
پرسپولیس عنوان قهرمانی لیگ برتر را از دست داده و این هفته‌های پایانی برای سرخپوشان، با غمی جانکاه سپری می‌شود.
مهدی عبدی چند هفته‌ای است که کمتر در خط حمله پرسپولیس به بازی گرفته می‌شود.
در ایتالیا هم خبری از کام‌بک اینتر یا لغزش میلان در هفته پایانی نبود و روسونری‌ها توانستند پس از 11سال دوباره قهرمان سری‌آ شوند و تعداد قهرمانی‌های خود را در این رقابت‌ها با اینترمیلان در عدد‌19 برابر کنند.
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
لیگ برتر ایران - هفته 29

هواداران از نحوه بازی پرسپولیس ناراضی‌اند

علی دایی در واکنش به انتظار هواداران پرسپولیس‌ برای قهرمانی ششم می‌گوید: با عقل جور در‌نمی‌‌آید که یک‌تیم هر سال قهرمان شود
دوری علی دایی از فوتبال از مرز 3سال هم عبور کرده و او در این مدت در معدود مصاحبه‌هایی که انجام داد، تأکید کرد که علاقه‌ای برای بازگشت به فوتبال ندارد. شهریار در این مدت با برخی پیشنهادها هم روبه‌رو شد که پاسخش به همه این پیشنهادها منفی بود.
بازگشت پپ

بازگشت پپ

سیتی با یک کامبک قهرمان جزیره شد
هفته پایانی لیگ برتر و سری‌آ دراماتیک نشد و معجزه‌ای رخ نداد. منچسترسیتی و میلان که صدرنشین هفته پایانی بودند، به بردن ادامه دادند و قهرمانی را تقدیم لیورپول و اینترمیلان نکردند.
تختی بنا و یزدانی ترکیب برنده
تختی بنا و یزدانی ترکیب برنده
مراسم رونمایی از تصاویر برترین‌های قرن در خانه کشتی برگزار شد
در انتخاب برترین‌های قرن ورزش ایران کشتی بیشترین سهم را داشت. با رای مردم و کارشناسان و خبرگان ورزش، جهان‌پهلوان غلامرضا تختی به‌عنوان برترین مدال‌آور قرن، محمد بنا به‌عنوان برترین سرمربی قرن و پیروزی حسن یزدانی در مقابل دیوید تیلور در مسابقات جهانی2021 به عنوان برترین صحنه قرن انتخاب شد.
مهدی طارمی در ادامه درخشش‌های خود در فوتبال اروپا، فصلش در پرتغال را به بهترین شکل ممکن به پایان برد. ستاره تیم ملی کشورمان در فینال جام حذفی برابر توندلا دبل کرد تا تیمش با نتیجه 3 بر یک به پیروزی برسد و دومین جام فصل را هم فتح کند.

آماربازی

تیم سپاهان آن‌قدر به دروازه پدیده حمله کرد که هر دو رکورددار شوت در هفته بیست‌وهشتم از این تیم آمدند.

اختلاف طبقاتی در لالیگا

ژاوی در ادامه روند بد و افت تیمش در هفته‌های پایانی فصل یک شکست نوبرانه مقابل ویارئال اونای امری در نوکمپ داشت و لالیگا را با اختلاف 13امتیازی نسبت به رئال مادرید و در رتبه دوم و بدون جام به پایان برد.

توفیق اجباری؟

بعد از اینکه نتایج پرسپولیس رو به افول گذاشت، طبیعتا انتقادات از کادرفنی این تیم افزایش پیدا کرد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
سعید ارمغانی، سرمربی تیم ملی بسکتبال وارد ایران شد. او که در مجارستان اقامت دارد بعد از حکم سرمربیگری تیم ملی به ایران آمده است تا اردوهای این تیم را از هفته آینده شروع کند.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8504