• یکشنبه 15 اسفند 1400
  • الأحَد 2 شعبان 1443
  • 2022 Mar 06

مذاکره در تهران، پیشرفت در وین

درحالی‌که در روزهای اخیر مذاکرات در وین برای احیای توافق هسته‌ای تقریبا به خط پایان رسیده و خبرها از ترک موقت هتل کوبورگ ازسوی هیأت‌های مذاکره‌کننده حکایت دارد.

مردم؛ ‌بازنده اصلی جنگ اوکراین

جان میرشایمر، دانشمند علوم سیاسی آمریکایی، یکی از معدود چهره‌های سرشناس در غرب است که آمریکا را مقصر اصلی آغاز جنگ میان اوکراین و روسیه می‌داند.

جمهوری اسلامی طرفدار جنگ است؟

رسانه‌های غربی این روزها در بحران اوکراین چه می‌کنند؟ ظاهرا به کارشان می‌گویند بمباران اطلاعاتی؛ دقیقا شبیه یک جنگ. دنیای امروز، دنیای جنگ‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای است.

چرا رژیم آمریکا مافیایی است؟

فرمایشات رهبرمعظم و حکیم انقلاب اسلامی مبنی بر بحران‌زا و بحران‌زیست بودن رژیم مافیایی آمریکا، مورد توجه بسیاری از مخاطبان و تحلیلگران حوزه روابط بین‌الملل قرار گرفته است.

نخستین شهر پهپادی در کنار شهرهای موشکی

به‌مناسبت روز پاسدار، از2پایگاه موشکی و پهپادی نیروی هوافضای سپاه رونمایی شد
دیروز و درآستانه اعیاد فرخنده شعبانیه 2پایگاه موشکی و پهپادی نیروی هوافضای سپاه با حضور فرمانده کل سپاه رونمایی و وارد چرخه عملیاتی شد تا گام قدرتمند دیگری در راستای توسعه توان رزمی نیروی هوافضای سپاه برداشته شود؛ گامی که به اذعان کارشناسان و تحلیلگران نظامی تثبیت‌کننده جایگاه نخست منطقه‌ای ایران در حوزه موشکی و پهپادی است.

پیگیری /بچه‌های«بم پشت» نه‌کتاب دارند، نه معلم

با گذشت 6ماه از آغاز سال تحصیلی1401-1400 و نزدیک‌شدن به نوروز بسیاری از دانش‌‌آموزان در روستاهای محروم و مرزی «بم‌پشت» در سیستان‌وبلوچستان با کمبود معلم یا کتاب درسی دست و پنجه نرم می‌کنند.

2 تصمیم انقلابی مجلس برای بازارها

مجلس دیروز در جریان بررسی لایحه بودجه سال آینده 2تصمیم انقلابی گرفت. در قالب یکی از این مصوبات مقرر شد دلارهای نفتی به نرخ نیما فروخته شود و در گام بعدی موانع واردات خودرو برداشته شد.

حمله به ساحل امن ویلاهای غیرمجاز

نام طرح، آزادسازی اراضی به‌تصرف‌درآمده در حریم رودخانه کرج است. وقتی ماشین تخریب در ویلای بزرگ و لوکس جاده چالوس به حرکت درآمد و دل دیوارها و ستون‌ها را شکافت، خیلی‌ها هنوز باورشان نمی‌شد قرار است این ساختمان بزرگ بریزد و آن نمای لوکس کنار جاده با خاک یکسان شود.

مردم ایران بیشتر چه نوع موسیقی گوش می‌‌دهند؟

پرسپولیس و استقلال در باشگاه فرابورس

ترقه در یک روز 6قربانی گرفت

بسط عدالت پیش نیاز کسب اعتبار دولت‌ها