03
یکشنبه 15 اسفند 1400
شماره 8454
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی به‌منظور برگزاری نخستین همایش «الزامات و راهکارهای تولید، مانع‌زدایی و پشتیبانی مسکن و ساختمان در شهر تهران» با حضور حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، مجید غفوری مشاور عالی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، حسن محتشم عضو هیأت مدیره انجمن انبوه‌سازان استان تهران و جمعی از انبوه‌سازان و سازندگان مسکن برگزار شد.
تامین و تولید قراردادی محصولات پرمصرف، اولویت شهرداری تهران است که با این اقدام اقلام بدون واسطه از تولید‌کننده به‌دست مصرف‌کننده می‌رسد.
مدیریت شهری
گردهمایی فصلی و رویداد تخصصی مدیران شهرداری تهران در شرایطی برگزار شد که رئیس شورای شهر تهران، وظیفه اصلی مدیریت شهری را رضایتمندی آحاد شهروندان قلمداد کرد.

میوه شب عید در تره‌بار 40درصد ارزان‌تر

شهردار تهران در بازدید از میدان میوه‌ و تره‌بار جلال آل‌احمد گفت: محصولات در بازارهای تره‌بار تا 40درصد ارزان‌تر عرضه می‌شوند و کاهش واسطه‌ها را برای سال آینده در برنامه قرار داده‌ایم
گزارش
260میدان و روزبازار میوه و تره‌بار تهران برای عرضه کالاهای اساسی آن هم با قیمت‌های پایین‌تر از بازار آزاد آماده شده‌اند. میزان محصولاتی هم که در غرفه‌ها عرضه می‌شوند، افزایش خواهد یافت تا شهروندان با حداقل‌ترین مشکل، مایحتاج خود را تامین کنند.

نقل‌قول‌خبر / علی‌محمد مختاری، مدیرعامل سازمان بوستان‌ها

برگزاری پویش ایران سرسبز «هر ایرانی یک درخت» به یاد هر شهید هزار نهال، تملک باغات و اراضی مشجر در مناطق۹، ۱۰، ۱۶، ۱۷ و ۲۰، افتتاح و بهره‌برداری از بوستان ۱۶هکتاری ایرانیان در منطقه۱۹ و افتتاح ۲۰بوستان محله‌ای، ناحیه‌ای و منطقه‌ای در سطح مناطق ازجمله برنامه‌های روز درخت‌کاری است.
عدد خبر/ 10 ایستگاه
پایگاه‌های مشاوره «نسیم بهشت» به‌منظور پاسخگویی به سؤالات دینی و شبهات مذهبی مسافران مترو، در تعدادی از ایستگاه‌های منتخب از ۱۱ تا ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۰ برپا شده است. ایستگاه‌های امام خمینی ره، میدان شهدا، تئاتر شهر، شهدای هفتم تیر، شهید بهشتی، دروازه دولت، بهارستان، میدان حضرت ولی‌عصرعج ، صادقیه و امام حسین ع از جمله این ایستگاه‌ها هستند.