17
یکشنبه 15 اسفند 1400
شماره 8454
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

لطفا کلیک نکنید

داستان سودجوهایی که حاضرند برای پول، هر پشتکی بزنند؛ شاخ‌هایی که حتی ورزش‌کردن و عضله‌سازی‌شان هم «دروغین» است!
سوژه روز
این روزها در شبکه‌های اجتماعی، بازار پرداختن به پدیده اعجاب‌آوری با لقب خودخوانده «هالک ایرانی» داغ است.
ویژه
هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال ایران امروز برگزار می‌شود. ثلث دوم این رقابت‌ها هفته گذشته تمام شد و بعد از 20بازی استقلال با کسب بالاترین رکورد تاریخ این رقابت‌ها در صدر قرار گرفت.
خط دفاعی استقلال برای دومین بار در این فصل از حد نصاب 400دقیقه گل نخوردن عبور کرد. استقلال یک‌بار در این فصل دروازه‌اش را به‌مدت 662دقیقه بسته نگه داشته و بهترین رکورد فصل را ثبت کرده است.
متین کریم‌زاده فصل گذشته 17بازی برای استقلال انجام داد ولی در این فصل با توجه به درخشش جعفر سلمانی، دیگر فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد و در نهایت با تصمیم خودش از این تیم جدا شد تا به‌صورت قرضی راهی نساجی شود.
پیش‌بازی
تفاوت رانگنیک با مربیان قبلی من‌یونایتد در پرسینگ تیم او‌ست. او پدر پرسینگ محسوب می‌شود و لیورپول، ساوتهمپتون و به‌زودی لیدز یونایتد با همین سبک پیش می‌روند.
از جمله کشدارترین اتفاقات تاریخ فوتبال ایران، یکی هم همین داستان شکایت پدیده از پرسپولیس بابت پول رضایتنامه یحیی گل‌محمدی است.
مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال زنان از روز جمعه آغاز شد و در یکی از دیدارها ملی‌حفاری اهواز، تیم سوم گروه۲ از بوتاپارس، تیم دوم گروه‌یک شکست خورد.

قطری‌ها، پرسپولیس و استقلال را غول می‌دانند

فرشید اسماعیلی معتقد است اگر فوتبال ایران نصف امکانات قطر را داشت، هیچ بازیکنی از لیگ ایران نمی‌رفت
تیم العربی قطر که از وجود فرشید اسماعیلی، هافبک فصل گذشته استقلال بهره می‌برد، هفته گذشته در یک بازی حساس و در اصطلاح 6امتیازی، توانست تیم الغرافه را با مربیگری استراماچونی و حضور بازیکنانی مانند سعید عزت‌اللهی و شیخ دیاباته شکست دهد تا شانس زیادی برای کسب سهمیه آسیایی داشته باشد.
یک بازی به‌جای همه آن بازی‌ها؟

یک بازی به‌جای همه آن بازی‌ها؟

شاید امیر قلعه‌نویی هرگز در عمرش برای بردن یک مسابقه اینقدر انگیزه نداشته است
در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر، یکی از حساس‌ترین مسابقات فصل بین استقلال و گل‌گهر سیرجان برگزار خواهد شد؛ مسابقه‌ای که می‌تواند نقش مهمی در معادلات قهرمانی داشته باشد.
پیکان و شهداب در نزدیکی فینال
پیکان و شهداب در نزدیکی فینال
سپاهان صدرنشین مرحله گروهی لیگ برتر والیبال و فولاد سیرجان قهرمان فصل پیش اگر امروز ببازند، لیگ برایشان به پایان می‌رسد
شاید امروز فینالیست‌های لیگ والیبال معرفی شوند. پیکان و شهداب بازی‌ اول از مرحله نیمه‌‌نهایی را برده‌اند و در یک‌قدمی‌ فینال هستند.
منهای فوتبال
ایسنا روز گذشته مدعی شد تعدادی از وزنه‌برداران تیم ملی تست دوپینگ نداده‌اند.

کدام گلر را انتخاب کنم؟

فوتبال ایران
به سرعت برق و باد ثلث سوم و پایانی مسابقات لیگ بیست‌ویکم از راه رسید و همه‌‌چیز تحت‌تأثیر رقابت نزدیک و نفسگیر پرسپولیس و استقلال برای کسب عنوان قهرمانی است.

جدول گلزنان

جدول گلزنان

پخش زنده روز

هفته 21
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
برد 5 بر صفر اینتر مقابل تیم ته‌جدولی سالرنتینا جدول سری‌آ را حساس‌تر کرد. حالا بازی امشب میلان و ناپولی حکم یک فینال را دارد.
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم