10
یکشنبه 15 اسفند 1400
شماره 8454
سیاست2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

عده‌ای می‌خواهند فعالیت‌های هسته‌ای را تعطیل کنیم

نگاه
سیدمحمودرضا آقامیری، رئیس دانشکده مهندسی هسته‌ای دانشگاه شهیدبهشتی معتقد است توانمندی هسته‌ای، یک قدرت علمی و تکنولوژیکی بالاست که برای تأمین نیازهای آینده کشور به آن نیاز داریم.
ویژه
در مجلس هرج و مرج حاکم نیست و در هر پیشنهادی و هر بندی اصلاح کل، اصلاح جزء، الحاق یا حذف و... مطرح می‌شود.
دریچه
سردار سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت فرارسیدن سوم شعبان، سالروز میلاد امام حسینع و روز پاسدار پیامی صادر کرد.
رویکرد دولت سیزدهم در تخصیص منابع به استان‌ها تنها براساس طرح‌های آمایش سرزمین انجام می‌شود

محو بی‌عدالتی بر محور آمایش سرزمین

سند ملی آمایش سرزمین، جهت‌‌‌گیری‌‌‌های توسعه در افق بلندمدت به تفکیک بخش‌ها و موضوعات مختلف در قالب چشم‌‌‌انداز، اهداف، راهبرد و سیاست‌های سرزمینی مشخص شده است
گزارش
رفع نابرابری منطقه‌ای و دستیابی به توسعه متوازن در سطح کشور یکی از دغدغه‌های محوری مسئولان و تصمیم‌گیران در دهه‌های گذشته بوده و در اصل۴۸ قانون اساسی جمهوری اسلامی نیز مورد تأکید جدی قرار گرفته است.

بسط عدالت پیش نیاز کسب اعتبار دولت‌ها

عماد افروغ استاد مطالعات فرهنگی و ارتباطات و پژوهشگر حوزه سیاسی ازجمله فعالان رسانه‌ای - دانشگاهی است که در حوزه گفتمان انقلاب اسلامی صاحب‌نظریه و اندیشه‌ای متفاوت با دیگران است.
آرامش جامعه با حکمرانی مطلوب در سیاست خارجی
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره استراتژی دولت سیزدهم در مذاکرات وین گفت: رویکرد دولت در سیاست خارجی منجر به ایجاد آرامش و نوعی اطمینان خاطر به آینده در جامعه شده است.