• یکشنبه 24 بهمن 1400
  • الأحَد 11 رجب 1443
  • 2022 Feb 13

افتتاح 200پروژه در سراسر پایتخت

با تکمیل زیرگذر شمال میدان آزادی، امکان حرکت بی‌خطر عابران‌پیاده در محدوده پرتصادف بزرگراه جناح فراهم شد
دیروز 200پروژه کوچک و بزرگ در جای‌جای پایتخت به بهره‌برداری رسید؛ پروژه‌هایی که سال‌ها نیمه‌کاره بودند؛ ازجمله زیرگذر عابرپیاده جناح در حوالی میدان آزادی. ورودی خیابان جناح به میدان آزادی هم همیشه راهبندان است و هم محل تصادف خودرو‌ها با عابران‌پیاده.

توزیع ناعادلانه «داروخانه» در تهران

در شریعتی، پاسداران، تجریش، پونک، تهرانپارس و هر منطقه‌ای که ساکنانش کمی از نظر اقتصادی شرایط مناسب‌تری دارند، خیابان‌ها پُر شده از داروخانه‌های به‌ هم چسبیده.

شما نام جوزف فریتزل را شنیده‌اید؟

قتل فجیع زن خوزستانی قلب هر انسانی را جریحه‌دار می‌کند که چگونه بعضی انسان‌ها در مسیر حیات خود به نقطه پستی می‌رسند که حیوانات هیچ‌گاه نمی‌رسند و افکارعمومی نیز توقع برخورد حداکثری دارد.

تداوم راه سوم

دشمنی با انقلاب اسلامی همزاد با شکل‌گیری آن است؛ چراکه انقلاب بازی قدرت‌های بزرگ را برهم زد و راه سومی را پیش روی جهانیان گذاشت که پیش از آن مشابهی نداشت.

نسل‌کشی، به وقت کابل

معترضان به تصمیم جو بایدن برای مصادره دارایی‌های افغانستان در آمریکا، معتقدند این اقدام به بحران اقتصادی این کشور دامن زده و به قتل عام افغان‌ها منجر خواهد شد
رئیس‌جمهور آمریکا با امضای فرمانی اجرایی، عملا نیمی از دارایی‌های مردم بحران‌زده افغانستان را به آمریکایی‌ها بخشیده است؛ دستوری که به اعتقاد برخی از فعالان حقوق بشری، سرقت کاخ سفید از مردم افغانستان است.

غرامت مضاعف

«لو رفتن» کلید واژه جشنواره چهلم بود. از وقتی که اسامی فیلم‌های بخش مسابقه اعلام شد ماجرا کلید خورد.

شنبه داغِ بازار تهران

بازاریان تهران صبح شنبه را با دلهره و نگرانی آغاز کردند. این بار خبری از گرانی یا نایاب شدن اجناس نبود؛ بلکه خبر رسید که بخشی از بازار طعمه حریق شده و در آتش می‌سوزد.

آزادسازی سواحل‎ ؛ تحقق در شمال، آغاز در جنوب

2هفته از دستور ویژه رئیس‌جمهوری درباره آزادسازی سواحل دریای خزر در 3استان شمالی می‌گذرد؛ استاندار گیلان از آزادسازی صددرصدی سواحل تصرف شده از سوی نهادهای دولتی می‌گوید و از مازندران هم خبر می‌رسد بیش از 70درصد سواحل متصرفی آزاد شده است.

در صورت مشاهده هرگونه سد معبر و مسدود کردن جای پارک حاشیه‌ای با 1888 تماس بگیرید

ایرانیان در جایگاه ششم اعتیاد به موبایل

سردرگمی آمریکا در روزهای پرکار وین

هوشمندانه پارک کنید