17
یکشنبه 24 بهمن 1400
شماره 8438
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

رنگ روز؛ زرد و نارنجی

سپاهان و مس با بردهای پرگل دیروز، جایشان را در رتبه‌های سوم و چهارم جدول محکم‌تر کردند نفت آبادان هم بازی حیثیتی را از تراکتور برد
هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران با پیروزی تعقیب‌کننده‌های استقلال و پرسپولیس آغاز شد.
ویژه
حسین ساوه‌شمشکی گفته بود به‌خودش مطمئن است و دوپینگ نکرده. او به‌خاطر همین از فدراسیون جهانی اسکی خواسته بود تستB بدهد.
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
جدول گلزنان
پیش‌بازی
هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز با برگزاری 5بازی به پایان می‌رسد.
انتشار ویدئوی حیوان‌آزاری کورت زوما باعث شد همه او را طرد کنند. وستهم با اینکه در بازی بعدی از این بازیکن در ترکیب استفاده کرد، اما قصد دارد برخورد شدیدی با او انجام دهد.
در شرایطی که هواداران پرسپولیس هفته‌ها منتظر بهبود آسیب‌دیدگی امید عالیشاه بودند، یک اشتباه از کادرفنی 3هفته دیگر این بازیکن را خانه‌نشین کرد.

فوتبال ایران درجا می‌زند

جواد نکونام، سرمربی قهرمان سوپرجام اعتقاد دارد لیگ فوتبال ایران از بازیکنان تأثیرگذار خالی شده و امسال یکی از ضعیف‌ترین ادوار خودش را سپری می‌کند
جواد نکونام زمانی که یک بازیکن در خط میانی تیم ملی بود، در کنار هواداران پرشمارش، منتقدانی هم داشت که سبک بازی‌‌اش را نمی‌‌پسندیدند. او حالا در مربیگری نیز دقیقا همان شرایط را دارد و با وجود موفقیت‌ها و جام‌هایی که به‌دست آورده، با انتقاداتی نسبت به سبک بازی تیم‌هایش روبه‌رو است.
طلای المپیک و جهان‌هم مرا به آرامش نرساند

طلای المپیک و جهان‌هم مرا به آرامش نرساند

4ماه بعد از کسب طلای جهان و المپیک، محمدرضا گرایی همچنان از بدقولی مسئولان گلایه‌مند است: می‌گویند طلای دوم را بگیر، کارت انجام شود!
محمدرضا گرایی یکی از عجیب‌ترین اتفاقات سال1400را رقم زد؛ کسب مدال طلای جهان و طلای المپیک توکیو در فاصله زمانی 2ماه! کار بزرگی که جوان شیرازی انجام داد به چشم اتحادیه جهانی کشتی هم آمد و به او لقب ققنوس را دادند.
ناجی در اوج
ناجی در اوج
درخشش مهدی طارمی؛ جذاب‌ترین سریالی که می‌بینیم
خبر تکراری است، اما «تکراری» نمی‌شود. مهدی طارمی باز هم درخشید و نگاه‌ها را متوجه خودش کرد.
بازی‌های لیگ‌های اروپایی امروز و امشب هم ادامه پیدا می‌کند که این بازی‌ها پیش‌درآمدی بر لیگ قهرمانان و لیگ اروپا در این هفته است.

نکته بازی/ آن کلمه «فوری» را بردارید

تکراری‌ترین خبر این روزهای فوتبال جهان، باز و بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه پرسپولیس است. یعنی شما در محل کارتان اینقدر پنجره را باز و بسته نمی‌کنید که فیفا و فدراسیون، پنجره پرسپولیس را باز می‌کنند و می‌بندند.

آماربازی

سپاهان در روزی که خیلی بیشتر از معدل بازی‌های گذشته‌اش حمله کرد و شوت زد، نفت مسجدسلیمان را پرگل شکست داد.

پخش زنده روز

هفته 17
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
بازی‌های لیگ‌های اروپایی امروز و امشب هم ادامه پیدا می‌کند که این بازی‌ها پیش‌درآمدی بر لیگ قهرمانان و لیگ اروپا در این هفته است.
به‌نظر می‌رسد یک سال بعد از استقرار تیم مدیریتی جدید، فدراسیون فوتبال در آستانه تغییرات اساسی قرار گرفته است.
نقل‌وانتقالات زمستانی فوتبال ایران شب گذشته به پایان رسید اما روز آخر هم برای هواداران پرسپولیس خبر خوشحال‌کننده‌ای در بر نداشت و آنها نتوانستند بازیکن شاخصی را به فهرست‌شان اضافه کنند.