• چهار شنبه 20 بهمن 1400
  • الأرْبِعَاء 7 رجب 1443
  • 2022 Feb 09

فرمان «تهاجم ترکیبی» در مقابل تهاجم ترکیبی دشمن

در سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی با امام‌خمینی ره در ۱۹بهمن‌ماه۱۳۵۷، رهبرمعظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش، آن بیعت شگفتی‌ساز را یک «نقطه عطف» خواندند
واپسین گفت‌وگوی منتشر نشده با اردشیر زاهدی پیش از مرگ

مدافع مقابله با زورگویی آمریکایی‌ها هستم

اردشیر زاهدی اکنون برای ناظران سیاسی، تاریخی و عموم ملت ایران، یک معمای حل شده است. از حدود یک‌دهه قبل که انتقادات او از غرب و به‌ویژه آمریکا به‌دلیل نحوه رفتار با ایران علنی شد، عده‌ای در داخل و خارج گمان می‌بردند که او قصد بازگشت به ایران دارد.

انقلابی در صراط مستقیم اولیه

«انقلاب» یکی از بااهمیت‌ترین و پیچیده‌ترین پدیده‌های اجتماعی است و درصد زیادی از ذهن جامعه‌شناسان و اندیشمندان علوم‌سیاسی را به‌خود مشغول کرده‌است.

خبر آخر/ قدردانی وزیر بهداشت از رهبر معظم انقلاب

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در پیامی از مقام معظم رهبری به دلیل بیانات روشنگر ایشان در تشویق مردم به واکیسناسیون و توجه دادن آنها به پیام های کادر بهداشت و درمان، تشکر و قدردانی کرد.

ماجرای واکسن‌های تقلبی آسترازنکا چیست؟

چند روزی است که خبر تقلبی‌بودن واکسن‌های آسترازنکا با انتشار یک لینک خبری به نقل از سازمان بهداشت جهانی، در فضای مجازی، دست‌به‌دست می‌شود.

متروی پرند 1401 به بهره‌برداری می‌رسد

شهر جدید پرند از توابع استان رباط‌کریم در 30کیلومتری جنوب غربی تهران و در مسیر آزادراه تهران- ساوه قرار دارد و در مجاورت فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی است.

ایران؛ پیشتاز در فناوری سلول‌های بنیادی

با کشف سلول‌های بنیادی، امید انسان به زندگی سالم‌تر بیشتر شد. آنطور که گفته می‌شود، نخستین سلول بنیادی واقعی در اوایل قرن 20یعنی حدود 100سال پیش کشف شد.

مذاکرات وین؛ آمادگی ایران و انفعال غربی‌ها

هشتمین دور از مذاکرات کمیسیون مشترک برجام درحالی پس‌ از چند روز وقفه دیروز در وین باحضور مذاکره‌کنندگان جمهوری ‌اسلامی ایران و 1+4 از سرگرفته شد.

وضعیت شکننده سدهای تهران و اصفهان

در هوای جوانی

فیلم برای جشنواره‌های خارجی نمی‌سازم

پدر غزل: سجاد دلم را سوزاند، او را نمی‌بخشم