17
چهار شنبه 20 بهمن 1400
شماره 8435
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

منهای فوتبال/منتخبان 9کشور جایگزین کشتی ایران شدند!

با لغو دیدار دوستانه ایران و آمریکا که از سوی فدراسیون کشتی ایران رقم خورد، آمریکایی‌ها تیمی متشکل از کشتی‌گیران چند قاره را جایگزین تیم ایران کردند.
ویژه
تنها یک هفته بعد از آنکه این همه از صادق محرمی به‌خاطر دریافت کارت زرد دومش برابر امارات به شکل ناشیانه انتقاد شد، مهدی شیری در پرسپولیس درست در همان شرایط کارت قرمز گرفت و اوایل نیمه دوم سوپرجام، تیمش را ده نفره کرد.
کریستیانو رونالدو به‌تازگی به رکورد 400میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام رسیده
جرارد پیکه چندی پیش در جشن تولد ژاوی غایب بود. دلیل این غیبت نه کارها و سفرهای تجاری همیشگی او بلکه مشکلاتی بود که با مسی داشت.
آرش رضاوند تنها چند روز بعد از پیوستن به فولاد توانست قهرمانی در سوپرجام را با این تیم جشن بگیرد.
ساعت20امشب قهرمان اروپا هم به جام‌جهانی باشگاه‌ها اضافه می‌شود. چلسی پس از آنکه شنبه به‌زحمت توانست تیم گمنام پلیموث را در جام حذفی شکست دهد، حالا با یک حریف آسیایی بازی دارد.
کبک جواد نکونام بعد از قهرمانی در سوپرجام حسابی خروس می‌خواند. خب البته حق هم دارد؛ تیمش قهرمان شده و این موفقیت نوش جانش.

صعود کی‌روشی

استقلال با گل ذخیره طلایی‌اش در وقت‌های اضافه پیکان را شکست داد و به مرحله بعدی جام‌حذفی رسید. تیم مجیدی امسال در همه مراحل کارش به ۱۲۰دقیقه می‌کشد
استقلالی‌ها که در هفته نهم لیگ برتر بدون کوچک‌ترین دردسری پیکان را با 3‌گل شکست داده بودند، در جام‌حذفی مقابل این تیم بدجور به دردسر افتادند و پس از 120‌دقیقه و با نتیجه یک بر صفر موفق به شکست دادن این تیم شدند.
آغاز جنجالی المپیک برای ایران

آغاز جنجالی المپیک برای ایران

بازی‌های المپیک زمستانی‌2022 از امروز برای ایرانی‌ها آغاز می‌شود و 3نماینده ایران در حالی روی پیست پکن مسابقه می‌دهند که در ایران یک‌بار دیگر دعوای شمشکی‌ها و غیرشمشکی‌ها بالا گرفته است.
شاه‌ دزد!
دورتموند از بایرن که عادت به ربودن ستاره‌های بوندس‌لیگا دارد، بازیکن دزدید
به فاصله 2‌روز پس از شکست خانگی فاجعه‌بار 5-2مقابل لورکوزن، باشگاه دورتموند توانست هواداران عصبانی‌اش را آرام سازد.
پرسپولیس نخستین جام فصل و آخرین جام سال1400 را به فولاد تقدیم کرد. سوپرجام در شرایطی برگزار شد که از نظر کیفی چندان چنگی به دل نمی‌زد.

دقیقا برعکس ایران!

فوتبال ایران
رئال مادرید در مسابقات این هفته لیگ اسپانیا موفق شد با تک گل آسنسیو گرانادا را شکست بدهد و جایگاه خودش را در صدر جدول لالیگا مستحکم‌تر کند.

چرا به «فوتبال» مدیونیم؟

یادداشت
ما به فوتبال مدیونیم؛ این را فقط به‌خاطر صعود برق‌آسای اخیر به جام‌جهانی2022 قطر عرض نمی‌کنیم. گرچه همین هم کم نیست.

مشکلات استقلال

کنفرانس
فرهاد مجیدی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی از مشکلاتی گفت که امیدوار است به‌زودی برطرف شود.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
فوتبال مصر، بیش از آنکه آفریقایی باشد، خاورمیانه‌ای است.
فینال سوپرجام بین 2 تیم پرسپولیس و فولاد در حالی یک بر صفر تمام شد که 2 تیم در مجموع و روی‌هم‌رفته نتوانستند به اندازه یک گل موقعیت خلق کنند.
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم