• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
چهار شنبه 20 بهمن 1400
کد مطلب : 153474
+
-

خبر آخر/ قدردانی وزیر بهداشت از رهبر معظم انقلاب

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در پیامی از مقام معظم رهبری به دلیل بیانات روشنگر ایشان در تشویق مردم به واکیسناسیون و توجه دادن آنها به پیام های کادر بهداشت و درمان، تشکر و قدردانی کرد.در پیام وزیر بهداشت آمده است: هدایت ها و حمایت های حضرت عالی در سخت ترین شرایط و بزنگاه های تاریخی پیوسته برای خادمان انقلاب اسلامی و خدمتگزاران ملت شریف و بزرگوار، چراغ روشنگری و مایه دلگرمی بوده است.

ورود سامانه بارشی جدید به کشور
صادق ضیائیان، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روزپنجشنبه 21 بهمن با ورود سامانه بارشی به کشور در استان‌های واقع در غرب و شمال غرب و دامنه‌های البرز و روز جمعه در دامنه‌های زاگرس مرکزی و استان‌های گیلان و مازندران بارش برف و باران خواهیم داشت.همچنین به‌دلیل وزش باد شدید روی کشور عراق پدیده گردوخاک در استان‌های کرمانشاه، ایلام و خوزستان خواهیم داشت.

انتقال  ۱۰ زندانی ایرانی از زندان‌های عراق
رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: انتقال ۱۰ نفر از اتباع ایرانی محبوس در زندان‌های عراق به داخل کشور انجام شد. ناصر عتباتی افزود: در راستای اجرای موافقتنامه انتقال محکومین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت عراق پس از برگزاری جلسه ای با حضور دادستان پیرانشهر و سرکنسول ایران در عراق و نماینده وزیر دادگستری و مسئولان اقلیم کردستان عراق، پس از طی تشریفات قانونی و معاینات پزشکی این اقدام‌ انجام شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید