• پنج شنبه 14 بهمن 1400
  • الْخَمِيس 1 رجب 1443
  • 2022 Feb 03

جشنواره دورزدن پروتکل‌ها

با وجود افزایش 61درصدی آمار بستری‌های کرونا، جشنواره‌های فرهنگی با حضور انبوه جمعیت به کار خود ادامه‌می‌دهند
اومیکرون، رکورد افزایش بستری در هفته دوم 5پیک قبلی کرونا را شکست؛ به‌طوری‌که تنها با گذشت 9روز از شروع پیک ششم، آمار بستری‌ها در تهران 61درصد افزایش پیدا کرد. تنها در 24ساعت گذشته 38هزار و 160نفر دیگر به کرونا مبتلا شدند و 59نفر هم جان خود را از دست دادند.

تهرانگردی با 20 اتوبوس ویژه

با همکاری وزارت میراث فرهنگی و شهرداری تهران 20اتوبوس با شمایل ویژه در آینده‌ای نزدیک به حرکت درمی‌آیند تا گردشگران را به‌ مقاصد و جاذبه‌های گردشگری پایخت برسانند.

فاصله‌گیری قانون شوراها از روح فرمان امام‌ره

پیروزی انقلاب اسلامی مهم‌ترین حادثه این قرن بود. تحرک و تحولی که انقلاب در منطقه و جهان به‌وجود آورد، اتفاق جدیدی بود و نتیجه آن‌را هم به‌صورت تقابل ایران و آمریکا می‌بینیم.

چرا جامعه امروز انقلابی‌تر از 57 است؟

حضرت امام فرمودند مردم ایران در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عصر رسول‌اللهص و کوفه و عراق در عهد امیرالمومنینع وحسین‌بن‌علیع است.

قیمت برنج ایرانی باز هم قد کشید

نرخ برخی انواع برنج مرغوب ایرانی به 75 تا 95 هزار تومان در هر کیلوگرم رسیده است
با تداوم سیر صعودی قیمت برنج در بازار خرده‌فروشی، نرخ برخی انواع برنج مرغوب ایرانی به 75 تا 95 هزار تومان در هر کیلوگرم رسید.

جایگاه ایران در تجارت با همسایه‌ها

ایران سهم بیشتری از تجارت همسایه‌ها می‌خواهد. این یک راهبرد در دیپلماسی اقتصاد ایران است. مقامات سیاسی و اقتصادی تلاش می‌کنند با پیوستن به پیمان‌های چندجانبه منطقه‌ای و تفاهم‌های دوجانبه با کشورهای همسایه، سهم بیشتری از تجارت با این کشورها به‌دست آورند.

آمریکا و سیاست شکست‌خورده «مقصرنمایی ایران»

با وجود اینکه ناظران بین‌المللی معتقدند مذاکرات هسته‌ای جمهوری‌اسلامی ایران و 1+4 در وین به پیشرفت‌های قابل‌توجهی دست پیدا کرده و اکنون زمان برای تصمیم‌گیری سیاسی در واشنگتن در زمینه انجام تعهدهای برجامی‌اش در قبال ایران فرارسیده، اما به‌نظر می‌رسد آمریکایی‌ها با ادامه فرافکنی‌ها در این حوزه، می‌کوشند از اجرای تعهدات خود شانه خالی کنند.

پیمان ناگسستنی با «مردم» و «عدالت»

«مردم‌باوری» و «اجرای عدالت» از مهم‌ترین شاخصه‌های انقلاب‌اسلامی با رهبری حضرت امام‌خمینیره بود که در تجدید میثاق روسای قوای مجریه و قضاییه با آرمان‌های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، بار دیگر مورد تأکید رئیس‌جمهور و رئیس قوه قضاییه قرار گرفت.

ایرانی‌ها در دی‌ماه چقدر با شاپرک، تراکنش انجام داده‌اند؟

نقشه مأموران قلابی برای سرقت گوشی‌های لوکس