24
پنج شنبه 14 بهمن 1400
شماره 8430
جشنواره 3
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

از عشق‌آباد تا سمفونی درد

اولین جایزه به یادماندنی فرهاد اصلانی
رکورد داران
شاید در میان جوایز ریز و درشتی که فرهاد اصلانی در خانه خود دارد، حالا دیگر به‌نظر می‌رسد جایزه سوم بازیگری مرد در جشنواره تئاتر فجر اهمیت چندانی نداشته باشد .
ویژه
قطب‌الدین صادقی، استاد دانشگاه و کارگردان تئاتر سال69 نمایش «سی مرغ سیمرغ» که از نوشته‌های خودش است را در سالن اصلی تئاترشهر روی صحنه برد.
گفت‌وگو
«لاواستوری» نمایشی به نویسندگی و کارگردانی «زری اماد» است که در بخش غیررقابتی آثار صحنه‌ای چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور دارد.

جشنواره چهلم، حیات تازه تئاتر است

کارگردان «سال‌خوردگی» از تازه‌ترین کارش می‌گوید
گفت و گو
«سال‌خوردگی» نمایشی به کارگردانی مشترک سیدیاسر هاشم‌زاده و کامران جباری است که براساس متنی از باقر سروش آماده شده و قرار است در بخش رقابتی آثار صحنه‌ای چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به صحنه برود.
دکتر هاشمیان روی صحنه

دکتر هاشمیان روی صحنه

دکتر هاشمیان ن0امی است که در 2سال اخ00یر ‌خیلی شنیده‌ایم.پزشک متخصص آی‌سی‌یوی بیمارستان مسیح دانشوری که در روزهای کرونایی بارها نظرات صریح خود را درباره کرونا و تصمیم‌گیری‌های مربوط به آن بیان کرد.
روزگار کمدی در تئاتر فجر
علی منتظری که همه پشت‌سرش قسم می‌خوردند، در فضای نه‌چندان ارزیابی‌شده مدیریت تئاتر ایران را رها می‌کند.
PDF جشنواره 3
کوتاه جشنواره 3
پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از ساعت۱۲ ظهر پنجشنبه ۱۴بهمن آغاز می‌شود. جداول تمامی اجراهای جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر هم منتشر شده و روی سایت این جشنواره قرار گرفته است.