17
پنج شنبه 14 بهمن 1400
شماره 8430
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مربی یا هوادار؟

در مورد رضا عنایتی که همچنان استقلالی‌ها را در تیم خودش جمع می‌کند
چهره روز
به‌طور کلی به‌نظر می‌رسد هر بازیکنی از استقلال جدا می‌شود، راهی تیم هوادار خواهد شد؛ مگر اینکه خلافش ثابت شود! به همین دلیل هم وقتی خبر پیوستن بابک مرادی به این تیم تازه صعودکرده منتشر شد، کسی تعجب نکرد.
ویژه
در 2مسابقه تیم ملی برابر عراق و امارات، سردار آزمون در فهرست ایران قرار نداشت. بنابراین دراگان اسکوچیچ تصمیم گرفت دست به تغییر سیستم پایه تیم بزند.
لیگ برتر فوتبال ایران فردا با برگزاری یک بازی عقب‌افتاده از هفته شانزدهم پیگیری می‌شود. درحالی‌که فوتبال باشگاهی ایران تعطیلات نیم‌فصل خود را سپری می‌کند، تیم استقلال باید 2بازی عقب‌افتاده خود را در لیگ برتر و جام‌حذفی برگزار کند.
تیم ملی امارات در هر دو بازی رفت و برگشت مالکیت توپ بیشتری نسبت به ایران داشت اما هر دو بازی را با نتیجه مشابه یک بر صفر باخت.
تیم‌ملی هندبال ایران با عنوان چهارمی آسیا و سهمیه مسابقات قهرمانی جهان 2023به ایران بازگشت اما بازیکنان این تیم چندان به آینده امیدوار نیستند.
تیم ملی ایران در نخستین بازی از سه‌گانه تشریفاتی‌اش پس از صعود به جام‌جهانی 2022، موفق شد با یک گل امارات را شکست بدهد.
وقتی بازیکنی در 2مسابقه پیاپی تیم ملی 2 گل 3 امتیازی می‌زند، معلوم است که او مرد شماره یک اردو بوده است.

دوست دارم با اسپانیا همگروه شویم

شجاع خلیل‌زاده که از بازیکنان ثابت و تأثیرگذار تیم‌ملی در راه صعود به جام‌جهانی قطر بوده، معتقد است این یکی از بهترین جام‌های تاریخ خواهد شد
تیم ملی فوتبال ایران با پیروزی برابر عراق در نهایت توانست به جام‌جهانی قطر صعود کند؛ کشوری که در این سال‌ها با پیشرفت فوق‌العاده در فوتبال و ساختن استادیوم‌های مدرن، آماده میزبانی از جذاب‌ترین تورنمنت فوتبالی در جهان است.
امیدوارم مرد سال آسیا شوم

امیدوارم مرد سال آسیا شوم

روح‌الله رستمی بعد از کسب 3مدال باارزش پاراوزنه‌برداری در سال2021 نامزد عنوان بهترین ورزشکار سال آسیا شده است
محسن محمود صفری|  روح‌الله رستمی، وزنه‌بردار طلایی مسابقات پارالمپیک توکیو 2ماه بعد از آن رقابت‌ها در مسابقات جهانی گرجستان به مدال نقره رسید .
هر کی هستی باش!
هر کی هستی باش!
وقتی همه پشت ستاره متخلف را خالی می‌کنند
اتهام خشونت علیه یک‌زن به میسون گرینوود هنوز جرمش ثابت نشده اما همه پشتش را خالی کرده‌اند. ابتدا پلیس او را بازداشت کرد.
در فیفادی بهمن‌ماه خبرهای زیادی نبود. اروپایی‌ها که مشغول خواب زمستانی بودند. در آسیا 2‌تیم ایران و کره‌جنوبی صعودشان را به جام‌جهانی قطعی کردند.

نمایش مضحک مقایسه بچگا‌نه

سوژه روز
بعد از اعلام حکم کمیته استیناف درخصوص پرونده باشگاه گل‌گهر، تقریبا همه باشگاه‌های درگیر در این پرونده با انتشار بیانیه به اعتراض و محکوم کردن یکدیگر پرداختند.

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

جدول گلزنان

جدول گلزنان
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
پخش زنده روز
یکی از شگفت‌انگیزترین مصاحبه‌هایی که در دوران حضور دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی ایران منتشر شده، مربوط می‌شود به جایی که او در مورد رانندگی مردم ایران حرف زده است.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.