02
پنج شنبه 14 بهمن 1400
شماره 8430
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

توده‌های بصیر؛ نخبگان بصیر

یادداشت
عوامل متعددی در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشته‌اند که بدون‌شک تجمیع همه آنها در یک زمان موجب شد تا انقلاب باشکوه ملت ایران در 22بهمن‌ماه‌1357 به ثمر بنشیند.
ویژه
عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در نشست میان‌دوره‌ای دفتر تحکیم وحدت گفت: جز ایران، تاکنون هیچ حکومتی، اصل موجودیت خود را به رأی و همه‌پرسی نگذاشته است.
خبر
مراسم تشییع پیکر آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانیره، صبح دیروز با حضور پرشکوه مردم قم، علما و روحانیان، مسئولان و چهره‌های ملی و دینی برگزار شد و مردم این شهر، وداعی فراموش‌نشدنی با این مرجع عالی‌مقام داشتند.

پیمان ناگسستنی با «مردم» و «عدالت»

رؤسای قوای مجریه و قضاییه در دومین روز از دهه فجر با آرمان‌های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند
دهه فجر
«مردم‌باوری» و «اجرای عدالت» از مهم‌ترین شاخصه‌های انقلاب‌اسلامی با رهبری حضرت امام‌خمینیره بود که در تجدید میثاق روسای قوای مجریه و قضاییه با آرمان‌های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، بار دیگر مورد تأکید رئیس‌جمهور و رئیس قوه قضاییه قرار گرفت.

آمریکا و سیاست شکست‌خورده «مقصرنمایی ایران»

با وجود اینکه ناظران بین‌المللی معتقدند مذاکرات هسته‌ای جمهوری‌اسلامی ایران و 1+4 در وین به پیشرفت‌های قابل‌توجهی دست پیدا کرده و اکنون زمان برای تصمیم‌گیری سیاسی در واشنگتن در زمینه انجام تعهدهای برجامی‌اش در قبال ایران فرارسیده، اما به‌نظر می‌رسد آمریکایی‌ها با ادامه فرافکنی‌ها در این حوزه، می‌کوشند از اجرای تعهدات خود شانه خالی کنند.
اراده غربی‌ها، شرط دستیابی به توافق در وین
روند گفت‌وگوها در دور هشتم از پیشرفت‌هایی براساس ابتکار عمل جمهوری‌اسلامی حکایت دارد که به نتیجه رسیدن آنها در گرو اتخاذ تصمیم‌های عملی و مهم ازسوی طرف‌های غربی است؛ موضوعی که ابراهیم عزیزی، نایب‌رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس بر آن صحه می‌گذارد.
نفر دوم شاخه گروهک تروریستی «تندر» ازسوی سربازان گمنام امام زمان عج دستگیر شد.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
پیروزی‌های ملت ایران و جبهه مقاومت روز‌به‌روز درحال افزایش است، تا جایی که آمریکای جهان‌خوار را مجبور به خروج مفتضحانه از منطقه کرده ‌است.