• دو شنبه 29 شهریور 1400
  • الإثْنَيْن 12 صفر 1443
  • 2021 Sep 20

واکسیناسیون دانش‌آموزان در انتظار ابلا غ

در حالی که قرار بود تزریق واکسن با اولویت 17 و 18 ساله‌ها از مهرماه و با واکسن تک‌دوز ویژه کودکان آغاز شود، اما با اعلام ناگهانی خبر واکسیناسیون 12 تا 18 ساله‌ها، مراکز واکسیناسیون و والدین دچار سرگردانی شدند
براساس اعلام وزیر بهداشت و اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا، قرار بود در هفته اول مهر، با ورود واکسن‌های جدید چینی و کوبایی، واکسیناسیون افراد زیر 18سال با اولویت پشت کنکوری‌ها، شروع شود، اما شنبه شب، بهرام‌ عین‌اللهی، وزیر بهداشت در مقابل دوربین تلویزیون قرار گرفت و خبر داد که از یکشنبه روزگذشته واکسیناسیون تمام گروه سنی 12تا 18سال آغاز می‌شود؛ خبری که با اطلاعیه مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت که در آن بر ثبت‌نام متولدان یک مهر 82تا یک مهر83 به‌عنوان گروه مجاز ثبت‌نام، تأکید شده بود، مغایرت داشت.

طلای تمام ‌ایرانی

والیبال نفس راحتی کشید. دیروز برای چهارمین بار ایران به قهرمانی جام ملت‌های آسیا رسید اما این قهرمانی متفاوت از دوره‌های قبل بود.

جرم قاچاق کتاب با مجازاتش برابر نیست

طی 46سال تلاش در عرصه نشر، حدود 3هزار و 800عنوان کتاب منتشر کرده‌ام. از این میان 20کتاب پرفروش دارم که قاچاقچیان کتاب، درست همین کتاب‌های پرفروش را هدف قرار داده‌اند.
پیشنهاد تشکیل قرارگاه کرونا توسط شهرداری تهران مطرح شد:

شهر زنده می‌شود

«برنامه‌های ویژه‌ای برای مقابله با کرونا و همزمان برقراری پویایی و نشاط در شهر تهران به اجرا درمی‌آید؛ برنامه‌هایی که شهر را همراه با پروتکل‌های بهداشتی زنده نگه می‌دارد».

رهبری/ موافقت رهبر انقلاب با استعفای محسن رضایی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با درخواست استعفای محسن رضایی از دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام موافقت کردند.

سدهای تشنه

کاهش شدید بارندگی، مخازن سدهای کشور را خالی‌تر کرده و حالا فقط 39درصد از ظرفیت مخازن، آب دارد؛ این در حالی است که سال قبل 55درصد مخازن سدها پر آب بود.
برنامه‌های ویژه شهرداری برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس

روایت‌ خاطرات دفاع‌مقدس در شهر‌

2روز مانده تا آغاز هفته دفاع‌مقدس؛ از این‌رو مدیریت شهری برنامه‌های ویژه‌ای را برای این هفته تدارک دیده است که به‌گفته معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران اجرای رزم نمایش یکی از مهم‌ترین برنامه‌هاست.

ساکنان استان‌های یزد، قم و قزوین پیشتاز مطالعه در کشور

احتمال بازگشایی همه مشاغل تا هفته آینده

زندگی یعنی تلاش روح یک جوان را دارم

گاهی تنها یک تلفن می‌تواند نجات‌بخش باشد